چاپ کد خبر: 1755
23 آبان 1397

یدالله رحمانی سرپرست استانداری فارس می‌شود/ (+سوابق)

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس، سرپرست استانداری می‌شود. به گزارش اول فارس  ، «مسعود گودرزی» نماینده مردم شهرستان‌های رستم و ممسنی در مجلس با اعلام این خبر گفت: تا زمانی که استاندار جدید فارس انتخاب شود «یدالله رحمانی» سرپرستی استانداری فارس را بر عهده خواهد گرفت.

وی افزود: با توجه به اینکه برای آن شخص که باید فارس را مدیریت همه جانبه داشته باشد نیازمند بررسی دقیق‌تر است و از این پس استانداری فارس به صورت سرپرستی اداره می‌شود.

گودرزی تصریح کرد: سرپرست فعلی استانداری که از معاونان پرتوان بوده و از لحاظ وزارت کشور در حد یک استاندار است خلایی را در مدیریت استان احساس نمی‌کنیم که  فارس بخواهد ضرر کند.

 نماینده مردم شهرستان‌های رستم و ممسنی تصریح کرد: اما در مجموع فکر نمی‌کنم برای انتصاب استاندار فارس زمان زیادی به طول انجامد و آنچه نیز در مورد گزینه‌ها نیز مطرح می‌شود بیشتر گمانه‌زنی است.

رحمانی متولد سال ۱۳۴۳ از ایل قشقایی، دارای مدرک کارشناسی ارشد برنامه‌ریزی سیستم‌های اقتصادی از دانشگاه شهید بهشتی تهران است.او همزمان با شروع مسؤولیت محمدعلی افشانی در استانداری فارس، به عنوان معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی این نهاد منصوب شد.

رحمانی

معاونت هماهنگی و برنامه‌ریزی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی تهران در دو سال اول دولت اصلاحات و پس از آن ریاست این سازمان در استان‌های ایلام، بوشهر و چهارمحال و بختیاری ازجمله سوابق رحمانی است.او همچنین در سال‌های ۷۳ تا ۷۶ نیز سرپرست سازمان برنامه و بودجه استان کهگیلویه و بویراحمد بود.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

قشقایی جمعه , ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۳:۳۰

حیف و صد حیف ..با توجه ب شناخت دقیقم از ایشان خدا میداند ک لیاقتش حداقل وزیر است یا معاون اول ریس جمهور حیف ..اونزمان دشمنان واقعی فارس نزاشتن این مرد استاندار میشد تو همون ۲ سال فارس حرکت میکرد

آخرین اخبار