چاپ کد خبر: 129
6 مهر 1397

انبار قطعات خودرو لو رفت

«داوود امجدی» گفت: مأموران پلیس آگاهی لارستان با اقدامات اطلاعاتی از دپو مقدار زیادی لوازم خانگی و نوشیدنی قاچاق در یکی از محله های شهرستان مطلع شدند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضائی، مأموران به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن انبار موفق شدند ۴۷ دستگاه انواع لوازم خانگی قاچاق از نوع اسپیلیت، بخچال، آب سردکن، جارو برقی و لباسشویی و ۵ هزار و ۴۰۰ قوطی نوشیدنی قاچاق کشف کنند.

فرمانده انتظامی لارستان با اشاره به دستگیری ۲ نفر متهم در این خصوص، اظهار کرد: برابر نظز کارشناسان ارزش ریالی کالای قاچاق مکشوفه، ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

امجدی تصریح کرد: شهروندان در صورت اطلاع از فعالیت های اقتصادی غیر قانونی مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به دستگیری متهمان در کمترین زمان ممکن اقدام شود.

کشف ۱۵ میلیارد ریال قطعات خودرو احتکار شده در فیروزآباد

فرمانده انتظامی استان فارس نیز از کشف بیش از ۱۵میلیارد ریال قطعات خودرو احتکار شده در شهرستان فیروزآباد خبر داد.

سردار «احمدعلی گودرزی» گفت: در راستای برخورد با اخلالگران و مفسدان اقتصادی و در اجرای طرح های مقابله با محتکران، مأموران انتظامی شهرستان فیروزآباد با رصد اطلاعاتی، دو انبار بزرگ دپوی قطعات خودرو را شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات و اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی مقام قضائی به همراه نیروهای سپاه شهرستان به محل اعزام شده و از انبارهای مذکور بازدید کردند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: در بازرسی انجام شده توسط ماموران، ۳ هزار و ۶۳ قطعه انواع لوازم خودرو از جمله لاستیک، باتری، شیشه و روغن موتور کشف شد.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالاهای احتکار شده را ۱۵میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند، تصریح کرد: انبارهای مذکور پلمب و یک متهم نیز به مراجع قضائی معرفی شدند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار