آئین یادبود زنده‌یاد دکتر عبدالعزیز شبانی در شیراز برگزار می شود+پوستر

آئین یادبود زنده‌یاد دکتر عبدالعزیز شبانی در شیراز برگزار می شود+پوستر

مرکز حافظ‌شناسی آئین یادبود زنده‌یاد دکتر عبدالعزیز شبانی را با همکاری اداره‌ی فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، دانشگاه حافظ، موسسه‌ی گلواژه و انجمن دوستداران حافظ برگزار می‌کند. به گزارش اول فارس ، این مراسم سه‌شنبه ۲۲ خرداد، ساعت ۱۸ تا ۲۰:۳۰ در تالار حافظ (چهارراه حافظیه) برگزار می‌‌شود و تعدادی از حافظ‌پژوهان و دوستان و […]

مرکز حافظ‌شناسی آئین یادبود زنده‌یاد دکتر عبدالعزیز شبانی را با همکاری اداره‌ی فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، دانشگاه حافظ، موسسه‌ی گلواژه و انجمن دوستداران حافظ برگزار می‌کند.

به گزارش اول فارس ، این مراسم سه‌شنبه ۲۲ خرداد، ساعت ۱۸ تا ۲۰:۳۰ در تالار حافظ (چهارراه حافظیه) برگزار می‌‌شود و تعدادی از حافظ‌پژوهان و دوستان و نزدیکان زنده‌یاد دکتر عبدالعزیز شبانی سخنرانی خواهد کرد.

گفتنی است، عبدالعزیز شبانی شاعر، حافظ‌ پژوه و استاد دانشگاه، در هفتم خردادماه ١۴٠٣ با پشت سر گذاشتن دوره‌ای بیماری درگذشت.

وی بیش از ده‌سال در کسوت استادی در کلاس‌های مرکز حافظ‌شناسی خوش درخشیدند و با کلام سحرانگیزش شاگردان فراوانی در این مرکز تربیت کرد.

از استاد شبانی مجموعه‌‌شعرهایی مانند: آه آهو، از بوف‌کوری‌ها، زخم‌های ریخته در مغاک، نه شمشیر بر گردنمان و… به یادگار مانده است.

آئین یادبود زنده‌یاد دکتر عبدالعزیز شبانی در شیراز برگزار می شود+پوستر

دکتر عزیز شبانی شاعر و استاد دانشگاه شیراز درگذشت

مطالب مرتبط

مسیر غرب به شرق کنارگذر رودخانه خشک شیراز بازگشایی شد

عرضه خارج از شبکه مرغ تنظیم بازار با قیمت گران در شهر شیراز

کشف یک ستون سنگی قاجاری در بلوار آفرینش شیراز+عکس

نظرات