آغاز فروش قسطی جک S3 با اقساط بلندمدت آذرماه ۱۴۰۲[+شرایط و قیمت]

آغاز فروش قسطی جک S3 با اقساط بلندمدت آذرماه ۱۴۰۲[+شرایط و قیمت]

شرکت خودرو سازی کرمان موتور شرایط فروش اقساطی جک S3 را برای آذرماه ۱۴۰۲ اعلام کرد. شرکت کرمان موتور شرایط فروش اقساطی جک S3 برای آذرماه ۱۴۰۲ را اعلام کرد. این شرایط مشابه بخشنامه فروش این خودرو در آبان‌ماه ۱۴۰۲ است که اکنون تمدید شده. کرمان موتور کراس‌اوور خود را با پیش‌پرداخت معلوم و همچنین […]

شرکت خودرو سازی کرمان موتور شرایط فروش اقساطی جک S3 را برای آذرماه ۱۴۰۲ اعلام کرد.

شرکت کرمان موتور شرایط فروش اقساطی جک S3 برای آذرماه ۱۴۰۲ را اعلام کرد. این شرایط مشابه بخشنامه فروش این خودرو در آبان‌ماه ۱۴۰۲ است که اکنون تمدید شده. کرمان موتور کراس‌اوور خود را با پیش‌پرداخت معلوم و همچنین اقساط بلندمدت در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.
مشتریان می‌توانند در صورت تمایل، اقساط خود را تا مدت ۳۰ ماه افزایش دهند. موعد تحویل خودروها ۹۰ روزه است و ثبت‌نام از طریق سامانه یکپارچه انجام می‌شود.
فروش قسطی جک S3 با اقساط بلندمدت

قیمت جک S3‌ همانند ماه‌های گذشته، ۹۱۰ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان بوده و همچنین همانند آبان‌ماه ۱۴۰۲، دو طرح فروش اقساطی برای این خودرو درنظر گرفته شده است. در روش اول، این خودرو با پیش‌پرداخت ۴۰۰ میلیون تومان که معادل تقریبی ۴۴ درصد قیمت خودرو است، در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. مابقی قیمت خودرو نیز در قالب اقساط ۱۸ یا ۲۴ ماهه از مشتریان اخذ می‌شود.

شرایط فروش اقساطی جک S3 در آذر‌ماه ۱۴۰۲:

خودروقیمتپیش‌پرداختتعداد اقساطمبلغ اقساط
جک S3۹۱۰ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان۴۰۰ میلیون تومان۱۸ ماهه (۶ چک سه‌ماهه )۱۰۴,۹۴۳,۳۰۰
۲۴ ماهه (۸ چک سه‌ماهه)۸۵,۴۷۹,۰۰۰
۶۵۰ میلیون تومان۱۸ ماهه (۶ چک سه‌ماهه )۴۳,۸۵۳,۷۰۰
۲۴ ماهه (۸ چک سه‌ماهه)۳۴,۱۲۷,۴۰۰
۳۰ ماهه (۱۰ چک سه‌ماهه)۲۸,۳۶۰,۲۰۰

در روش دوم فروش اقساطی جک S3، پیش‌پرداخت ۶۵۰ میلیون تومانی، معادل تقریبی ۷۱ درصد قیمت خودرو، برای ثبت‌نام موردنیاز است. در این روش مشتریان می‌توانند مدت اقساط خود را بین ۱۸ الی ۳۰ ماه تعیین کنند. به عبارت دیگر، با ارائه پیش‌پرداخت بیشتر، مشتریان می‌توانند مدت‌زمان بازپرداخت خود را افزایش دهند.

شرایط فروش جک S3‌ کرمان موتور از روز یکشنبه، ۱۲ آذرماه، آغاز شده است و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

مبلغ اقساط نیز در قالب چک‌های سه‌ماهه از مشتریان دریافت خواهد شد.

سند خودروها نیز تا پایان دوره پرداخت اقساط در رهن شرکت قرار دارد.

شرایط نگهداری کاکتوس استخوان ماهی،یک گیاه آپارتمانی متفاوت با رشدی بی نظیر

مطالب مرتبط

شرایط فروش اقساطی و ۴۸ ماهه دایون Y7 محصول خودروسازی ایلیا

طرح فروش نقدی جک EJ7 خرداد ۱۴۰۳ + جدول و شرایط

آغاز فروش KMC A5 شاسی بلند جدید کرمان موتور(+مشخصات ، تصاویر و شرایط)

نظرات

  • رضا

    تاریخ : ۲۰ - آذر - ۱۴۰۲

    واقعا خجالت نمی‌کشید با این شرایط به مردم ماشین اشغال چینی رو دو برابر قیمت میدید وبا این اقساط سنگین تو این شرایط بد ی شما ها برای این مردم درست کردید باز می‌خواهید جیب مردم نجیب رو دوباره با اقساطی که چند برابر می‌کشید روی این خودرو به مردم بدید مردم نخرید نخرید اینها واقعا نمی ارزد خود چینی ها سوار نمیشن خیلی بی انصاف هستید این شرایط بد اقتصادی با کشور خودتون ومردم خودتون چنین کاری میکنید