اجرای طرح امید در شهرستان کازرون

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون از اجرای طرح امید در ۱۴ مزرعه و باغ الگویی در این شهرستان خبر داد. به گزارش اول فارس، حمید رشیدی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون گفت: طرح امید با هدف انتقال یافته‌های علمی و تحقیقاتی نوین در زمین‌های کشاورزی و ترویج اطلاعات و یافته‌ها از طریق مشاهده و باور در واحد‌های […]

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون از اجرای طرح امید در ۱۴ مزرعه و باغ الگویی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش اول فارس، حمید رشیدی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون گفت: طرح امید با هدف انتقال یافته‌های علمی و تحقیقاتی نوین در زمین‌های کشاورزی و ترویج اطلاعات و یافته‌ها از طریق مشاهده و باور در واحد‌های الگویی، در بخش کشاورزی اجرا می‌شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: در این طرح ارتقا مدیریت مزرعه، بهره‌وری و بهبود متوسط عملکرد در واحد‌های الگویی با حفظ پایداری و مدیریت صحیح منابع پایه، از طریق مساله یابی در مزرعه و برنامه ریزی آموزشی متناسب با مسائل و مشکلات مزرعه و استفاده از دانش و مهارت کارشناسان شهرستانی، محققان مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی مدنظر است.

رشیدی تاکید کرد: طرح امید در ۱۴ سایت کشاورزی شهرستان کازرون، شامل ۶ سایت الگویی محصولات زراعی و ۷ سایت الگویی محصولات باغی و یک سایت الگویی گاوداری پرواری در حوزه امور دام در حال اجرا است.

شهرستان کازرون در ۱۲۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

مطالب مرتبط

توزیع ۳۰۰ تن گوشت گرم گوساله وارداتی در استان فارس درست ، کجا توزیع می شود؟

قیمت مرغ در استان فارس گرانتر از دیگر استانها / بر خلاف ادعای جهاد کشاورزی

واکنش جهاد کشاورزی فارس به کلیپ منتشر شده «اختلاط خاک با گندم »

نظرات