اعلام جزئیات و شرایط فروش محصولات مدیران خودرو در سامانه یکپارچه

اعلام جزئیات و شرایط فروش محصولات مدیران خودرو در سامانه یکپارچه

امروز ۴ اردیبهشت ماه، مدیران خودرو در بخشنامه‌ای شرایط فروش محصولات خودر در سامانه یکپارچه عرضه خودرو را اعلام کرد. محصولات برند ام‌وی‌ام و فونیکس در مرحله اول ثبت نام سامانه یکپارچه توسط مدیران خودرو عرضه شدند. شرح جزئیات شرایط فروش محصولات مدیران خودرو تکمیل ثبت‌نام خودرو برای برندگان مرحله اول طبق بخشنامه مدیران خودرو […]

اعلام جزئیات و شرایط فروش محصولات مدیران خودرو در سامانه یکپارچه

امروز ۴ اردیبهشت ماه، مدیران خودرو در بخشنامه‌ای شرایط فروش محصولات خودر در سامانه یکپارچه عرضه خودرو را اعلام کرد. محصولات برند ام‌وی‌ام و فونیکس در مرحله اول ثبت نام سامانه یکپارچه توسط مدیران خودرو عرضه شدند.

شرح جزئیات شرایط فروش محصولات مدیران خودرو

تکمیل ثبت‌نام خودرو برای برندگان مرحله اول
طبق بخشنامه مدیران خودرو افرادی که در مرحله اول سامانه یکپارچه تخصیص خودرو برنده شدند، باید به آسیا خودرو مراجعه کنند. متقاضیان با مراجعه به آسیا خودرو که نماینده رسمی مدیران خودرو است، می‌توانند تکمیل فرایند ثبت‌نام خود را پیگیری کنند.

دو راه برای ارتباط گرفتن با آسیا خودرو وجود دارد. اول آنکه افراد می‌توانند به‌صورت تلفنی با نمایندگی‌های این شرکت تماس بگیرند. کارشناسان آسیا خودرو به صورت تلفنی متقاضیان را راهنمایی می‌کنند. راه دیگر، مراجعه حضوری به شعب آسیا خودرو و اتمام مرحله ثبت‌نام است. در این مرحله از ثبت‌نام امکان خرید نقدی و اقساطی فراهم شده که توسط کارشناسان آسیا خودرو به متقاضیان شرح داده می‌شود.

نکته مهمی که متقاضیان باید به آن توجه کنند، زمان مراجعه به نمایندگی‌‌های آسیا خودرو است. سقف زمانی تعیین شده برای پیگیری ثبت‌نام، ۶ اردیبهشت ماه است. چنانچه افراد تا این زمان مراجعه نکنند، به معنای انصراف از تحویل خودرو است.

در مرحله اول سامانه یکپارچه عرضه خودرو محصولات دو برند فونیکس و ام‌وی‌ام توسط مدیران خودرو عرضه شدند. خودروهای ایکس ۲۲ پرو، آریزو ۵ و ایکس ۵۵ پرو از برند ام‌وی‌ام عرضه شدند. همچنین محصولات تیگو ۸ پرو و پرومکس، آریزو ۶ پرو، تیگو ۷ پرو و فونیکس اف‌ایکس از برند فونیکس به متقاضیان عرضه شدند.

مطالب مرتبط

طرح فروش نقد و اقساط محصولات مدیران خودرو تیر ۱۴۰۳

فروش و عرضه خودرو با ۵۰درصد تخفیف

شرایط فروش فوری ۵ محصول سایپا و پارس خودرو ویژه دهه کرامت

نظرات

  • راستگو

    تاریخ : ۱۱ - اردیبهشت - ۱۴۰۲

    فکری هم برای بازنشستگان بکنید قشر ضعیف از نظر درآمد هستند . یک تسهیلاتی با بازپرداخت کم وجود وکارمزد کم تا این قشر هم از خودرویی که دوست دارند استفاده کنند


  • قادری

    تاریخ : ۹ - اردیبهشت - ۱۴۰۲

    باسلام. با توجه به اعلام ومحبت جناب اقای وزیر.صنعت جناب مدیریت عامل ایران خودرو ومدیران پشتیبانی مبنی براینکه اشخاصی که در طرح سامانه یکپارچه خودرو ثبت نام و برا سال اینده درلیست قرار گرفته اند میتواند ازپنجم اردیبهشت نسبت به لغو سفارش و خودرو خود به هایما تارا رانا اریسان تغییر بدهند اما متاسفانه باتوجه به اینکه وزیر محترم ومدیرعامل ایران خودرو فرموده بودند ما از انصراف طرح خودداری وبسیاربسیار بعداز مدتها از این خبر لذت بردیم وگفتیم حتما دوستان وزارت سمت نمیگذارندوحتما با برنامه کار پیش میبرند مثل من که در هنگام ثبت نام اشتباها نام خودرو دلخواه خودرا ثبت نکرده بودم با سخنرانی وزیر محترم امیدوار شدم. اما اما متاسفانه با قول ووعده وزیر این اتفاق نیفتاد پس از لغو سفارش خودرو متوجه شدم که اصلا علیرغم اینکه هم وزیر هم مدیرعامل هم جناب قالیباف وهمینطوراقای تقدسی. متاسفانه خودرو هایما درلیست قرار نشد. واین اتفاق بسیار بسیار بد بود برای دولت که شعارش صداقت قانونمندیست انشاالله انتظار داریم وامیدواریم درساعات باقیمانده که کمتر از بیست ساعت میباشد خودرو هایما درلیست قرار بگیرد