اول فارسTV| وضعیت بازگشایی مدارس و حضور دانش آموزان از ۱ بهمن

اول فارسTV| وضعیت بازگشایی مدارس و حضور دانش آموزان از ۱ بهمن

وزیر آموزش و پرورش گفت: تصمیم بازگشایی مدارس برای پایه‌های اول و دوم ابتدایی، مدارس زیر ۵۰ نفر و دروس کارگاهی هنرستان‌ها با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و به صورت اختیاری اجرا می‌شود.  به گزارش گروه اجتماعی اول فارس،  محسن حاجی میرزایی پس از جلسه کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با خبرنگاران، افزود: […]


وزیر آموزش و پرورش گفت: تصمیم بازگشایی مدارس برای پایه‌های اول و دوم ابتدایی، مدارس زیر ۵۰ نفر و دروس کارگاهی هنرستان‌ها با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و به صورت اختیاری اجرا می‌شود.

 به گزارش گروه اجتماعی اول فارس،  محسن حاجی میرزایی پس از جلسه کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با خبرنگاران، افزود: با توجه به نگرانی ما برای آموزش دانش آموزان پایه‌های اول و دوم و کافی نبودن آموزش مجازی برای آن‌ها و با عنایت به پیگیری برخی خانواده ها، پیشنهادی را به ستاد ملی کرونا ارائه کردیم که دانش آموزان پایه‌های اول و دوم و دانش آموزان مدارس زیر ۵۰ نفر و در هنرستان‌ها برای دروس کارگاهی با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی کلاس‌های حضوری برگزار شود.
 
 وزیر آموزش و پرورش گفت: مسئولان وزارت بهداشت نگرانی‌هایی را در خصوص شیوع بیماری کرونا ابراز و درخواست کردند که این تصمیم به صورت اختیاری باشد، بنابراین از اول بهمن اجرای این تصمیم در صورت صلاحدید خانواده‌ها و به صورت اختیاری اجرا می‌شود.

مطالب مرتبط

اجبار به پرداخت وجه برای تحویل کارنامه و ثبت نام دانش آموزان در مدارس دولتی استان فارس

تاثیر منفی سقف سالن برگزاری آزمون بر نتیجه امتحان دانش آموزان و دانشجویان

زمان ثبت‌نام پایه دهم دوره دوم متوسطه اعلام شد+جزئیات

نظرات