این مرد در ساخت پلاک جعلی برای ماشین های شوتی لنگه نداشت

این مرد در ساخت پلاک جعلی برای ماشین های شوتی لنگه نداشت

فرمانده انتظامی لارستان از دستگیری جاعل انواع پلاک‌های خودرو و موتورسیکلت با اقرار به نصب ۱۶۴ عدد انواع پلاک‌‎ جعلی بر روی وسایل نقلیه شوتی خبر داد. به گزارش اول فارس، سرهنگ سیدمحمد یوسفی با اعلام این خبر به اول فارس گفت: برابر اطلاع واصله مبنی بر اینکه فردی در مغازه خود اقدام به طراحی، […]

فرمانده انتظامی لارستان از دستگیری جاعل انواع پلاک‌های خودرو و موتورسیکلت با اقرار به نصب ۱۶۴ عدد انواع پلاک‌‎ جعلی بر روی وسایل نقلیه شوتی خبر داد.

به گزارش اول فارس، سرهنگ سیدمحمد یوسفی با اعلام این خبر به اول فارس گفت: برابر اطلاع واصله مبنی بر اینکه فردی در مغازه خود اقدام به طراحی، پلاک‌های جعلی برای موتورسیکلت و خودروهای شوتی می‌کند که رسیدگی به این موضوع بلافاصله در دستور کار مامورین انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با اقدامات فنی و تحت کنترل قرار دادن تمام تحرکات و اقدامات فرد مذکور، مشخص شد که اخبار واصله محرز و نامبرده در زمینه طراحی و نصب پلاک های جعلی بر خودروهای شوتی فعالیت گسترده دارد.

فرمانده انتظامی لارستان ادامه داد: ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضایی از واحد صنفی مربوطه بازرسی و ۴۱ عدد ورق گالوانیزه برش داده شده جهت تهیه پلاک جعلی خودرو و موتورسیکلت و ۳۷ نمونه از اعداد و ارقام آماده شده جهت نصب بر روی پلاک‌ها به همراه یک دستگاه کیس کامپیوتر که با آن اقدام به طراحی می‌کرده کشف و ضبط و به مقر انتظامی دلالت دادند.

سرهنگ یوسفی با اشاره به اینکه متهم حین ارتکاب جرم دستگیر شد، گفت: متهم در اظهارات اولیه به بزه انتصابی اقرار و کرده که تا کنون اقدام به نصب ۱۶۴ عدد انواع پلاک‌‎ جعلی بر روی موتورسیکلت و خودرو کرده‌ است.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: متهم به همراه پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

شهرستان لارستان، یکی از شهرستان‌های جنوبی استان فارس ایران است. مرکز این شهرستان، شهر لار است و بزرگترین شهرستان استان فارس میباشد.

مطالب مرتبط

دستگیری ۵ راننده شوتی به اتهام قاچاق در فیروزآباد

تصادف وحشتناک یک شوتی با تیر برق در کازرون+عکس

پلاک بنز ۸ میلیاردی پارک شده در شیراز جعلی بود

نظرات