بازداشت عامل تهدید زن جوان دارابی در واتساپ و اینستاگرام

رئیس پلیس فتا استان فارس از کشف پرونده تهدید و اخاذی از خانم جوان دارابی در کمترین زمان ممکن خبر داد. به گزارش گروه حوادث اول فارس ، سرهنگ “حشمت سلیمانی” با اعلام این خبر بیان کرد: در پی مراجعه خانمی جوان و ارائه مرجوعه قضائی مبنی بر تهدید و اخاذی در شبکه‌های اجتماعی، موضوع […]

رئیس پلیس فتا استان فارس از کشف پرونده تهدید و اخاذی از خانم جوان دارابی در کمترین زمان ممکن خبر داد.

به گزارش گروه حوادث اول فارس ، سرهنگ “حشمت سلیمانی” با اعلام این خبر بیان کرد: در پی مراجعه خانمی جوان و ارائه مرجوعه قضائی مبنی بر تهدید و اخاذی در شبکه‌های اجتماعی، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا شهرستان داراب قرار گرفت.

وی ادامه داد: طبق اظهارات شاکی، شخصی ناشناس در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام و واتساپ شروع به ارسال پیام کرده است و ادعا دارد که با به دست آوردن تصاویر شخصی وی قصد انتشار آن را در فضای مجازی دارد.

 رئیس پلیس فتا استان فارس افزود: کارشناسان پلیس فتا داراب با انجام تحقیقات گسترده و فنی، موفق شدند متهم که قصد اخاذی ۵۰ میلیون ریال از شاکی داشته است را شناسایی و وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

سرهنگ “سلیمانی” تصریح کرد: در ابتدا متهم منکر بزه ارتکابی شد ولی پس از مواجهه با مدارک و مستندات احصاء شده توسط کارشناسان این پلیس به ‌ناچار لب به اعتراف گشود و هدف از این کار را اخاذی از شاکی عنوان کرد.

این مقام انتظامی خاطر ‌نشان کرد: کاربران شبکه‌های اجتماعی و به خصوص بانوان نسبت به نگهداری تصاویر، فیلم‌های شخصی و خانوادگی در گوشی موبایل خود دقت بیشتری داشته باشند و آنها را در شبکه‌های مجازی برای دیگران حتی اعضای خانواده و بستگان ارسال نکنند؛ زیرا ممکن است در آینده مورد سوء استفاده واقع شود.

وی تصریح کرد: کاربران در صورت مواجهه با موارد مشابه و وقوع هرگونه مشکل در فضای مجازی مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir با ما در میان بگذارند.

مطالب مرتبط

آغاز عملیات اجرایی پروژه تعریض و احداث محور قلات – کودیان

اعلام محدودیت های «تکراری» استانداری برای سیل اتباع افغانستانی در استان فارس(+ویدئو)

واکنش نماینده شیراز به جابجایی مدیران : کسانی که اهل بازی‌های سیاسی هستند نباید سر کار بیایند

نظرات

  • سارا

    تاریخ : ۱۸ - دی - ۱۳۹۹

    اصلا داراب پلیس فتا نداره،من رفتم گفتن حتما باید بری شیراز و داراب پلیس فتا نداره،منم از شکایتم منصرف شدم دیگه


  • ناشناس

    تاریخ : ۱۷ - دی - ۱۳۹۹

    ممنون