• 25 / تیر 1403 / 6:18
  • شناسه خبر : 149118

برای ثبت نام در قرعه کشی ۳۰۰ دستگاه خودروی اتوماتیک رایگان چکار کنیم؟

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق فارس گفت: شهروندان با شرکت در پویش با انرژی می‌توانند خودرو جایزه بگیرند.

به گزارش اول فارس از شیراز ، مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق فارس کاهش ۱۵ درصدی مصرف برق خانگی را هدف اصلی پویش با انرژی اعلام کرد و گفت: این پویش با هدف افزایش آگاهی عمومی نسبت به اهمیت صرفه جویی در مصرف برق و تشویق مردم به کاهش مصرف خود، راه اندازی شده است .

همه مردم می‌توانند با ثبت نام در این پویش و کاهش مصرف برق خود، در قرعه کشی جوایز شامل ۳۰۰ دستگاه خودروی اتوماتیک و هزاران کمک هزینه خرید محصولات خانگی دیجیتال و الکترونیکی و تخفیف در قبوض برق تا سقف رایگان شدن شرکت کنند.
تحفه، سهمیه قطعی خودرو‌های استان فارس را تا پایان تابستان امسال ، ۶ دستگاه خودرو اعلام کرد و گفت: طی سه مرحله قرعه‌کشی باقی مانده، در آخر تیر  ۲ دستگاه، آخر مرداد ۲ دستگاه و آخر شهریور  ۲ دستگاه خودرو به هم استانی‌ها تعلق خواهد گرفت.

برای ثبت نام در قرعه کشی ۳۰۰ دستگاه خودروی اتوماتیک رایگان چکار کنیم؟
وی یادآور شد: در صورت تحقق صرفه‌جویی بیشتر در مقایسه با سایر استان‌های کشور، سهم مشترکان خانگی شهرستان‌های استان فارس در هر ماه از جایزه بزرگ (خودرو) افزایش خواهد داشت.
تحفه، روش‌های دریافت اپلیکیشن «با انرژی» را مراجعه به سایت https://ba-energy.ir و یا شماره‌گیری کد دستوری #۱۵۲۱* و یا برقراری تماس با سامانه ۰۹۱۲۹۹۹۷۵ معرفی کرد.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق فارس گفت: شهروندان می‌توانند با رعایت راهکار‌های ساده، اما تاثیرگذار، مصرف برق خود را تا ۱۵ درصد کاهش داده و سهم بسزایی در تامین برق پایدار برای همه مشترکان ایفا کنند.
محمد رسول تحفه گفت: تنظیم دمای کولر گازی روی ۲۴ درجه، نصب سایه بان، عایق کاری کانال و تعویض پوشال کولر آبی، استفاده از کولر آبی روی دور کند، از برق کشیدن لوازم برقی بعد از استفاده از آنها و  استفاده از لامپ‌های کم مصرف را از  راهکار‌های مصرف بهینه برق برشمرد.

وی بیان کرد: همچنین استفاده از نور طبیعی در روز، توجه به برچسب انرژی در هنگام خرید لوازم برقی، موکول کردن استفاده از لوازم برقی پرمصرف مثل اتو، ماشین لباسشویی و ظرفشویی به ساعت‌های خارج از اوج بار (۱۲ ظهر تا ۱۸ عصر) و از (۲۰ تا ۲۳ شب)  از دیگر راهکار‌های مصرف بهینه برق است.

مطالب مرتبط

۹ راهکار ساده و کاربردی برای افزایش کیفیت صدای سیستم خودرو

طرح فروش فوق العاده وانت سایپا ۱۵۱ تیپ DA با قیمت مصوب

با این روش مصرف برق کولر آبی و گازی را ۳۰ درصد کاهش دهید

نظرات