• 24 / تیر 1403 / 9:20
  • شناسه خبر : 149064

بسته شدن خیابان شهر بخاطر جشن عروسی پسر ثروتمند‌ترین مرد آسیا

پس از ماه‌ها جشن‌های باشکوه، مراسم ازدواج پسر ثروتمند‌ترین مرد آسیا، انانت امبانی، و رادیکا مرچنت روز جمعه ۱۲ ژوییه در شهر بمبئی هند برگزار شد.

به گزارش اول فارس به نقل از بی‌بی‌سی جهانی،  انانت امبانی، پسر موکش امبانی، رییس شرکت «صنایع ریلاینس» (Reliance Industries)، با رادیکا مرچنت، دختر ویراج و شیلا مرچنت، پیمان ازدواج بست. مراسم روز جمعه بخشی از یک جشن سه روزه بود که آخرین مرحله از مجموعه‌ مهمانی‌های مجلل از ماه مارس تا کنون بود و در آن ستاره‌های پاپ همچون ریانا و جاستین بیبر نیز حضور داشتند.

ستاره‌های سریال‌های واقع‌گرای تلویزیونی کیم و کلوئه کارداشیان و نخست‌وزیران سابق بریتانیا تونی بلر و بوریس جانسون از مهمانان بین‌المللی بودند که در این مراسم شرکت کردند. جان سینا، کشتی‌گیر و بازیگر آمریکایی، جیانو اینفانتینو، رییس فیفا، پریانکا چوپرا و نیک جوناس ازجمله دیگر چهره‌های مشهوری بودند که در این رویداد حضور داشتند.

بسته شدن خیابان شهر بخاطر جشن عروسی پسر ثروتمند‌ترین مرد آسیا

خیابان‌های اصلی بمبئی برای چند ساعت در روز بسته شدند تا مراسم پایان یابد. شبکه‌های اجتماعی لحظه به لحظه اخبار این عروسی را پوشش می‌دادند و مردم لحظه به لحظه جزئیات حضور ستاره‌های بالیوود و دیگر افراد مشهور را به اشتراک می‌گذاشتند.

ما این نمایش بی‌نظیر واکنش‌های منفی نیز درپی داشت. شهروندان از بسته شدن جاده‌ها، که مشکلات رفت‌وآمد ناشی از سیلاب‌های موسمی را تشدید کرده بود، شکایت داشتند و دیگران به نمایش آشکار ثروت در این جشن‌های بی‌پایان اعتراض کردند.

روز جمعه، داماد با یک ماشین لوکس قرمز، که با گل‌های سفید تزئین شده بود، از محل اقامتش راهی شد و مهمانان در اطراف او به رقص پرداختند. یک کاروان از ماشین‌های پوشیده از گل، که حامل اعضای خانواده بودند، با موسیقی و تشویق به دنبال او رفتند. این رژه بزرگ که به «بارات» (Baraat) معروف است، در محل مراسم ازدواج – مرکز همایش متعلق به خانواده امبانی – به پایان رسید، جایی که چندین ستاره بالیوود در دور دیگری از آواز و رقص شرکت کردند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که عروس و داماد برای شروع مراسم حلقه‌های گل را با یکدیگر ردوبدل کردند. مراسم اصلی ازدواج معروف به «فره‌را» (Pheras) ساعت ۲۱:۳۰ به وقت محلی (۱۶:۰۰ به وقت گرینویچ) روز جمعه انجام شد. در این مراسم زوج دور آتش مقدس می‌گردند.

مهمانان روز شنبه برای عروس و داماد آرزوی خوشبختی می‌کنند و سپس یک مهمانی بزرگ برگزار می‌شود که گزارش‌های تاییدنشده حاکی از حضور دریک، لانا دل ری و ادل در آن است.

مطالب مرتبط

سیستم باستانی قنات‌ ایران الهام‌بخش آب‌رسانی در هند ۴۰۰ سال پیش

دراستان بوشهر :یک طلاق به ازای هر ۲ ازدواج

زنی که این نشانه ها را دارد می خواهد از شما سوء استفاده کند

نظرات