توصیه شهردار منطقه ۲ شیراز به اهالی منطقه: املاک خود را ارزان نفروشید/ آغاز احداث پروژه بنکداران

توصیه شهردار منطقه ۲ شیراز به اهالی منطقه: املاک خود را ارزان نفروشید/ آغاز احداث پروژه بنکداران

شهردار منطقه ۲ شیراز از احداث پروژه بنکداران در خیابان مأذون قشقایی به عنوان بزرگترین پروژه سرمایه‌گذاری این منطقه خبر داد. به گزارش اول فارس ،محمد مقدس زاده  در این رابطه افزود: یکی از تکالیف شورای اسلامی شهر شیراز مربوط به اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری در سطح مناطق است و بر این اساس شهرداری منطقه ۲ […]

شهردار منطقه ۲ شیراز از احداث پروژه بنکداران در خیابان مأذون قشقایی به عنوان بزرگترین پروژه سرمایه‌گذاری این منطقه خبر داد.
به گزارش اول فارس ،محمد مقدس زاده  در این رابطه افزود: یکی از تکالیف شورای اسلامی شهر شیراز مربوط به اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری در سطح مناطق است و بر این اساس شهرداری منطقه ۲ به موازات فعالیت در عرصه‌های عمرانی و فرهنگی تمرکز زیادی بر اجرای پروژه‌های مشارکتی و سرمایه‌گذاری داشته است.

محمد مقدس‌زاده گفت: بزرگترین پروژه سرمایه‌گذاری کلان‌شهر شیراز در سطح منطقه ۲ به مرحله عقد قرارداد رسیده است  و  پروژه بنکداران در خیابان ماذون قشقایی در زمینی به مساحت ۱۸ هزار متر مربع احداث می‌شود و نقش ارزنده‌ای در شکوفایی منطقه و ایجاد ارزش افزوده خواهد داشت.

شهردار منطقه ۲ شیراز با بیان اینکه بررسی‌های دقیق کارشناسی به منظور آسیب‌شناسی پروژه توسط کارشناسان منطقه ۲ انجام پذیرفته است، اظهار کرد: انجام مطالعات فاز صفر و یک، تهیه زمین و ارایه مجوز‌های قانونی، صدور پروانه و هزینه‌های عوارضی ساخت از آورده‌های شهرداری شیراز در این پروژه مشارکتی است.

او با تقدیر از حمایت‌های شورای اسلامی شهر و پشتیبانی شهردار شیراز افزود: بر اساس محاسبات صورت گرفته پروژه بنکداران بیش از ۵۵۰۰ میلیارد تومان برای شهرداری شیراز آورده مالی به همراه خواهد داشت.

به گفته این مقام مسئول، مطالعات دقیق و جامعی توسط کارشناسان شهرداری منطقه ۲ شیراز در حوزه‌های ترافیک، شهرسازی، معماری و بهره‌برداری انجام شده و پروژه بنکداران الگوی فاخری برای رونق سرمایه‌گذاری در شیراز خواهد بود.

شهردار منطقه ۲ شیراز با بیان اینکه در مراحل طراحی و ساخت پروژه تمامی ضوابط به طور دقیق رعایت می‌شود، اظهار کرد: به‌موازات رعایت موارد ایمنی، یک ایستگاه آتشنشانی در مجاورت این پروژه احداث شده است و برای تسهیل ترافیکی در پروژه بنکداران دو مسیر دسترسی وسیع برای ورود و خروج طراحی شده است. و در مراحل طراحی و اجرای این پروژه از تجربیات موفق در کلانشهر‌های کشور بهره می‌گیریم.

او با اشاره یه این موضوع که در پروژه بنکداران موارد پدافندی رعایت شده است، اظهار کرد: در طبقه زیرزمین کاربری‌های انباری‌های تجاری متمرکز تعریف شده و در طبقه همکف کاربری تجاری در نظر گرفته شده است و طبقه اول به دفاتر کار اختصاص می‌یابد که تمامی اینها توسط پلکان و آسانسور قابلیت دسترسی دارند.

مقدس‌زاده در بخش دیگری از سخنانش گفت: یکی از دستاورد‌های پروژه بنکداران در بلوار ماذون قشقایی ایجاد اشتغال و ارزش افزوده برای منطقه است.

او در ادامه به شهروندان شیراززی در منطقه ۲ توصیه کرد از فروش مایملک خود به بهای نازل خودداری کنند و سپس افزود: پروژه‌های متنوعی در سطح منطقه در حال انجام است که دستاورد آنها ایجاد ارزش افزوده و شکوفایی استعداد‌های منطقه خواهد بود.

شهردار منطقه ۲ شیراز در پایان افزود: خاکبرداری این پروژه در روز‌های آتی آغاز خواهد شد و در مدت ۲۰ ماه به بهره‌برداری خواهد رسید.

کانال اخبار فوری و بدون سانسور ، کانال اخبار فارسی ، خبر فوری خبر حوادث

 کانال تلگرام 

 کانال واتساپ 

 کانال ایتا

کانال سروش 

 کانال روبیکا

کانال بله

مطالب مرتبط

نظرات