جزئیات انهدام کاروان قاچاق مواد مخدر از هرمزگان به شیراز

جزئیات انهدام کاروان قاچاق مواد مخدر از هرمزگان به شیراز

 فرمانده انتظامی استان فارس گفت: ماموران انتظامی شهرستان‌های “لامرد” و “فیروزآباد” موفق شدند در بازرسی از سواری پژو، ۱۹۸ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک کشف کنند. به گزارش اول فارس،سردار “رهام‌بخش حبیبی” با اعلام خبر بیان کرد: مأموران انتظامی شهرستان‌های “لامرد” و “فیروزآباد” با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند تعدادی قاچاقچی قصد انتقال […]

 فرمانده انتظامی استان فارس گفت: ماموران انتظامی شهرستان‌های “لامرد” و “فیروزآباد” موفق شدند در بازرسی از سواری پژو، ۱۹۸ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک کشف کنند.

به گزارش اول فارس،سردار “رهام‌بخش حبیبی” با اعلام خبر بیان کرد: مأموران انتظامی شهرستان‌های “لامرد” و “فیروزآباد” با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند تعدادی قاچاقچی قصد انتقال مقدار زیادی تریاک از هرمزگان به شیراز دارند که موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: پس از هماهنگی با مقام قضائی بلافاصله مأموران انتظامی به محور “بستک-لامرد” اعزام و با انجام گشت‌های محسوس و نامحسوس یک سواری پژو ۴۰۵ حامل مواد مخدر را شناسایی و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس تصریح کرد: ماموران انتظامی خودرو را به مقر انتظامی انتقال و موفق شدند در بازرسی از آن، ۱۹۸ کیلو تریاک کشف کنند.

سردار “حبیبی” با اشاره به اینکه در این خصوص ۲ دستگاه پژو ۴۰۵ و پارس که اسکورت محموله بودند نیز توقیف شدند، بیان کرد: در این ماموریت ۵ نفر قاچاقچی دستگیر و پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.

این مقام ارشد انتظامی عنوان داشت: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد و اجازه فعالیت به آنها نخواهد داد.

مطالب مرتبط

کارگر یک پارکینگ در شیراز سه سوته حساب مردم را خالی می کرد

اعلام محدودیت های «تکراری» استانداری برای سیل اتباع افغانستانی در استان فارس(+ویدئو)

اطلاعیه محدودیت ترافیکی یکماهه در مسیر غرب به شرق بلوار چمران شیراز

نظرات