• 28 / تیر 1403 / 8:04
  • شناسه خبر : 149342

جزئیات تازه از قتل سفارشی مرد تهرانی با ۲۰۰ میلیون تومان

جزئیات تازه از قتل مردی که جسدش در فضای سبز حاشیه پارکی در جنت‌آباد پیدا شده بود، با دستگیری متهم اصلی پرونده فاش شد.

به گزارش اول فارس ، رسیدگی به این پرونده جنایی از ساعت اولیه بامداد هجدهم تیرماه با کشف جسد مردی مجهول‌الهویه که با شلیک یک گلوله به سرش کشته شده بود، آغاز شد. زمانی که بازپرس موسی رضازاده در جریان موضوع قرار گرفت همراه تیم بررسی صحنه جرم راهی محل شد. ماموران در حال تحقیقات در صحنه کشف جسد بودند که زن و دختری از بین جمعیت خود را به جسد رساندند و ادعا کردند که مقتول همسر و پدر آنهاست.

زن میانسال خودش را فرزانه و پرستار خانگی معرفی کرد و گفت: برای تزریقات از خانه خارج شدم و زمانی که به خانه برگشتم از محمود که شوهرم است خبری نبود. به همین خاطر دنبال همسرم بودم که متوجه جمعیت شدم و جسدش را دیدم.

فرزانه در تحقیقات مدعی شد با شوهرش هیچ مشکلی نداشت و تا لحظه حضور بر پیکر بی‌جان محمود از سرنوشتی که برایش رقم خورده بی‌اطلاع بود. با این حال تیم جنایی در صحنه قتل، جعبه لوازم پزشکی پیدا کرد که متعلق به فرزانه بود، در حالی که او مدعی بود قبل از ناپدید شدن شوهرش خانه را برای تزریقات و رفتن به خانه یکی از بیمارانش ترک کرده بود.

همین تناقض و همچنین دیگر مدارک و شواهد جنایی، احتمال دست داشتن فرزانه در قتل همسرش را مطرح می‌کرد. بنابراین به دستور بازپرس جنایی لحظاتی بعد از کشف جسد، فرزانه بازداشت شد.

فرزانه در تمام مراحل تحقیقات اولیه تاکید داشت با همسرش مشکلی ندارد و اتهامی که به او زده می‌شود صحت ندارد. اما تحقیقات کارآگاهان جنایی حکایت از آن داشت که فرزانه با مردی به بهنام در تماس بود و پولی نیز به حساب او واریز کرده است. به همین دلیل شناسایی بهنام در دستور کار قرار گرفت و بار دیگر تحقیقات از فرزانه که تنها مظنون بازداشت‌شده پرونده بود آغاز شد.

این بار زن گفت: مدتی است که مردی به نام بهنام مزاحم من می‌شود و به من ابراز علاقه می‌کند. وقتی هم که به او گفتم مزاحمم نشود، چون متاهل هستم مرا تهدید کرد که به همسرت می‌گویم با من رابطه پنهانی داری. من هم از ترس اینکه همسرم با دروغ‌های بهنام به من بدگمان نشود، مدام با او در جدال بودم و حتی پول هم به حسابش ریختم.

این زن ادامه داد: با وجود اینکه بارها شرایط را برای بهنام توضیح دادم ولی او دست‌بردار نبود و شب حادثه هنگامی که خواستم برای تزریق به خانه یکی از بیماران بروم، بهنام در خیابان جلویم را گرفت و دوباره برایم ایجاد مزاحمت کرد. از او خواستم مزاحم نشود و در این رابطه داشتم با او صحبت می‌کردم که ناگهان همسرم من و بهنام را با هم دید. او با دیدن این صحنه خیلی عصبانی شد و از من خواست به خانه بروم و من به ناچار آنجا را ترک کردم. لحظاتی بعد برای اینکه ببینم چه اتفاقی بین آنها افتاده به محل برگشتم و فهمیدم بهنام با شلیک گلوله همسرم را به قتل رسانده است.

با این اظهارات فرزانه، کارآگاهان جنایی راهی خانه بهنام شدند اما مرد جوان پس از قتل ناپدید شده بود. بررسی‌های پلیسی هم نشان داد بهنام از تهران خارج شده، اما ماموران موفق شدند آدرس مخفیگاه او را در یکی از شهرهای غربی کشور به دست آوردند. پس از هماهنگی‌های قضایی با بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی تهران، گروهی از ماموران اداره دهم پلیس آگاهی راهی شهری شدند که متهم در آنجا مخفی شده بود و در نهایت مرد جوان بازداشت شد.

بیشتر بخوانید:

۱۰ رفتار کوچکی که باعث می شود دیگران از شما متنفر شوند

طرز تهیه چیز کیک شکلاتی یخچالی بسیار خوشمزه

بهنام در تحقیقات به قتل با همدستی همسر مقتول اعتراف کرد. به همین دلیل دستور بازپرس جنایی، او نیز مانند فرزانه در اختیار کارآگاهان اداره آگاهی قرار داده شد و تا تحقیقات از دو متهم بازداشت‌شده ادامه یابد.

بهنام که با اعتراف خودش متهم به مشارکت در قتل شده بود، گفت قرار بود برای همدستی در قتل دستمزد ۲۰۰ میلیونی دریافت کند.

در حال حاضر دو متهم در بازداشت هستند تا تحقیقات کامل شود.منبع: جنایی

مطالب مرتبط

قتل هولناک یک جوان در بلوار «نارنجستان» شیراز پس از قلدربازی ۶ جوان

جزئیات عملیات غافلگیرانه پلیس برای دستگیری قاتل دختر ۵ ساله شیرازی

قتل برادر ۲۲ ساله با تفنگ بادی در فیروزآباد فارس/قاتل تسلیم پلیس شد

نظرات