جزئیات تازه از مرگ یک گردشگر آلمانی در باغملک

جزئیات تازه از مرگ یک گردشگر آلمانی در باغملک

مسوول مرکز فوریت‌های پزشکی باغملک گفت: پیش از ظهر امروز پنجشنبه یک گردشگر آلمانی بر اثر واژگونی موتورسیکلت در باغملک جان خود را از دست داد. به گزارش اول فارس، عبدالرضا خشنود روز پنجشنبه  اظهارداشت: ساعت ۱۱:۱۵ امروز یک دستگاه موتورسیکلت در مسیر دوراهی اسلام آباد به باغملک حدفاصل روستای دم‌آب واژگون شد که در […]

مسوول مرکز فوریت‌های پزشکی باغملک گفت: پیش از ظهر امروز پنجشنبه یک گردشگر آلمانی بر اثر واژگونی موتورسیکلت در باغملک جان خود را از دست داد.

به گزارش اول فارس، عبدالرضا خشنود روز پنجشنبه  اظهارداشت: ساعت ۱۱:۱۵ امروز یک دستگاه موتورسیکلت در مسیر دوراهی اسلام آباد به باغملک حدفاصل روستای دم‌آب واژگون شد که در این میان راکب آن که تبعه کشور آلمان بود جان خود را از دست داد.

وی افزود: این حادثه مصدوم دیگری نداشت و اقدامات برای نجات گردشگر آلمانی نیز نتیجه‌ای نداشت.

بهروز فرج‌الهی سرپرست فرمانداری باغملک نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در تشریح این حادثه گفت: سه گردشگر آلمانی پس از بازدید از اماکن تاریخی شیراز، با موتورسیکلت‌های خود قصد عزیمت به شهرستان ایذه را داشتند.

وی افزود: یکی از این موتورسیکلت ها در نزدیکی روستای دم‌آب باغملک واژگون و راننده آن جان خود را از دست داد؛ ۲ گردشگر نیز به یکی از هتل‌های باغملک منتقل شدند تا اقدامات بعدی انجام شود.

شهرستان باغملک در شرق استان خوزستان قرار دارد و فاصله آن تا اهواز ۱۴۳ کیلومتر است.

مطالب مرتبط

آماده باش استان فارس برای پذیرایی از هزاران گردشگر در تعطیلات عید فطر

اعلام پرمسافرترین و پرترددترین استان‌ها ، آمار اقامت و حوادث در نوروز ۱۴۰۲

گردشگران و مسافران استان فارس این شماره تلفن را به خاطر بسپارند

نظرات