جزئیات حادثه تصادف مرگبار زانتیا و سمند در ” نی‌ریز “

جزئیات حادثه تصادف مرگبار زانتیا و سمند در ” نی‌ریز “

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس گفت: بر اثر برخورد سواری زانتیا با سمند در محور مواصلاتی “نی‌ریز”، ۳ نفر فوت و یک سرنشین نیز مجروح و روانه بیمارستان شد. به گزارش اول فارس ، سرهنگ “کاووس محمدی” با اعلام این خبر بیان کرد: روز گذشته از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ یک فقره تصادف […]

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس گفت: بر اثر برخورد سواری زانتیا با سمند در محور مواصلاتی “نی‌ریز”، ۳ نفر فوت و یک سرنشین نیز مجروح و روانه بیمارستان شد.

به گزارش اول فارس ، سرهنگ “کاووس محمدی” با اعلام این خبر بیان کرد: روز گذشته از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ یک فقره تصادف فوتی در محور مواصلاتی “نی‌ریز” به ماموران پلیس‌راه  اعلام و سریعا به همراه عوامل امدادی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: ماموران پلیس‌راه در بررسی‌‌های اولیه مطلع شدند سواری سمند با ۳ سرنشین به دلیل انحراف به چپ با خودرو زانتیا برخورد کرده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس با بیان اینکه در این حادثه راننده هر دو خودرو و یکی از سرنشینان سمند فوت و دیگر سرنشین مجروح و راهی بیمارستان شد، به شهروندان توصیه کرد قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا شاهد حوادث دلخراش نباشیم.

مطالب مرتبط

واژگونی زانتیا درجاده کازرون به شیراز یک کشته برجای گذاشت

۱۷۴ نقطه پرتصادف در محورهای استان فارس حذف شد

کشته و زخمی شدن ۵ عضو یک خانواده در شهرستان مهر به دلیل حادثه رانندگی+تصاویر

نظرات