جزئیات قتل پسر ۳۵ ساله توسط دختر جوان در معالی آباد شیراز

جزئیات قتل پسر ۳۵ ساله توسط دختر جوان در معالی آباد شیراز

رئیس پلیس آگاهی استان فارس گفت: دختری که  در معالی آباد شیراز فردی را به قتل رسانده و متواری شده بود، دستگیر و روانه زندان شد. به گزارش اول فارس ، سرهنگ “کاووس حبیبی” در گفت‌وبا اعلام این مطلب بیان کرد: در سوم خردادماه سال جاری از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ یک فقره قتل […]

رئیس پلیس آگاهی استان فارس گفت: دختری که  در معالی آباد شیراز فردی را به قتل رسانده و متواری شده بود، دستگیر و روانه زندان شد.

به گزارش اول فارس ، سرهنگ “کاووس حبیبی” در گفت‌وبا اعلام این مطلب بیان کرد: در سوم خردادماه سال جاری از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ یک فقره قتل در بلوار دکتر شریعتی (معالی آباد) شیراز به پلیس اعلام و بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: ماموران انتظامی با انجام تحقیقات میدانی و برابر اظهارات شاهدان عینی مطلع شدند که دختری جوان با پسری ۳۵ ساله درگیر و وی را با سلاح سرد به شدت مجروح و به دلیل شدت جراحات وارده و خونریزی شدید به قتل می‌رسد.

رئیس پلیس آگاهی استان با بیان اینکه قاتل پس از قتل با دوستانش تماس و آنها زمینه فرار وی را مهیا می‌کنند، ادامه داد: کارآگاهان اداره جنایی تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی و تخصصی قاتل را شناسایی و عملیات دستگیری وی را آغاز کردند.

سرهنگ “حبیبی” خاطر نشان کرد: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی سریعا به مخفیگاه وی در یکی از محلات شیراز اعزام و موفق شدند قاتل (دختر) ۳۶ ساله را  دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این خصوص ۳ نفر از دوستان مونث قاتل که در فراری دادن وی نقش موثر داشته‌اند نیز دستگیر شدند، تصریح کرد: متهم در بازجویی اولیه علت و انگیزه قتل را اختلافات مالی عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه همه متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند، اظهار داشت: پلیس بدون هیچ گونه اغماضی با مخلان نظم و امنیت برابر قانون برخورد خواهد کرد.

مطالب مرتبط

جزئیات درگیری منجر به قتل یک جوان در پارک «پیرمراد» استهبان

اعلام محدودیت های «تکراری» استانداری برای سیل اتباع افغانستانی در استان فارس(+ویدئو)

اطلاعیه محدودیت ترافیکی یکماهه در مسیر غرب به شرق بلوار چمران شیراز

نظرات