حکم عجیب یک قاضی برای شکارچیان زنده گیر پارک ملی بختگان

متخلفانی که شبانه اقدام به زنده گیری حیوانات وحشی با استفاده از سگ‌های شکاری آموزش دیده کرده بودند با رای متفاوت قاضی دوستدار محیط زیست به خرید علوفه برای گوزن‌های زرد محکوم شدند. به گزارش اول فارس، رییس اداره حفاظت محیط زیست ارسنجان گفت: یگان حفاظت محیط زیست ارسنجان در حین گشت و کنترل مناطق، […]

متخلفانی که شبانه اقدام به زنده گیری حیوانات وحشی با استفاده از سگ‌های شکاری آموزش دیده کرده بودند با رای متفاوت قاضی دوستدار محیط زیست به خرید علوفه برای گوزن‌های زرد محکوم شدند.

به گزارش اول فارس، رییس اداره حفاظت محیط زیست ارسنجان گفت: یگان حفاظت محیط زیست ارسنجان در حین گشت و کنترل مناطق، متخلفانی که با ورود غیر مجاز به پارک ملی بختگان اقدام به تعقیب پستانداران شبگرد (تشی) از طریق سگ‌های شکاری آموزش دیده کرده بودند، دستگیر کردند.
 حسن ابراهیمی افزود: پرونده متخلفان به مراجع قضایی ارجاع شد که با رای سبز قاضی شعبه ۱۰۱ کیفری دو ارسنجان در اجرای مجازات‌های جایگزین حبس و به منظور جبران خسارت و حمایت از محیط زیست به ویژه احیا گونه ارزشمند گوزن زرد ایرانی، متخلفان اقدام به تحویل ۲ تن علوفه خشک زمستانی به انبار سایت گوزن زرد کردند.
مطالب مرتبط

کشف یک توله خرس سیاه و ۴۷۴ پرنده از یک خودرو سمند در بختگان

عامل شکار و زنده گیری تشی در شیراز گرفتار شد

ورود کامیون به جنگل‌های یک شهرستان فارس ممنوع شد

نظرات