خبر خوش از شارژر جدید سامسونگ که ۲ گوشی را هم‌زمان شارژ می کند

خبر خوش از شارژر جدید سامسونگ که ۲ گوشی را هم‌زمان شارژ می کند

یک خبر خوش دارندگان یا  خریداران گوشی‌های آتی سامسونگ ، این سازنده کره‌ای دو شارژر USB-C جدید طراحی کرده یکی از آنها امکان شارژ کردن دو گوشی هم زمان را می‌دهد. شارژر دوم نسخه بروز شده آداپتور ۴۵ واتی EP-T4510 است. شما سامسونگ دوستان عزیز جزئیات بیشتر درباره شارژرهای جدید ۲۰۲۴ سامسونگ را در ادامه همین خبر بخوانید. با […]

یک خبر خوش دارندگان یا  خریداران گوشی‌های آتی سامسونگ ، این سازنده کره‌ای دو شارژر USB-C جدید طراحی کرده یکی از آنها امکان شارژ کردن دو گوشی هم زمان را می‌دهد. شارژر دوم نسخه بروز شده آداپتور ۴۵ واتی EP-T4510 است.

شما سامسونگ دوستان عزیز جزئیات بیشتر درباره شارژرهای جدید ۲۰۲۴ سامسونگ را در ادامه همین خبر بخوانید.

با وجود اینکه گفته می‌شود سرعت شارژ گوشی‌های سری Galaxy S24 تفاوتی با S23 ندارد و نهایتاً به ۴۵ وات می‌رسد، اما یک افشاگر پرده از وجود دو شارژر جدید برداشته است. شارژرهای جدید سامسونگ توسط Roland Quandt افشا شده‌اند.

شارژرهای USB-C جدید سامسونگ

شارژر اول Samsung Charger Duo 50W نام دارد و از دو درگاه شارژ USB-C برای شارژ کردن هم زمان دو دستگاه برخوردار است. احتمالاً در حالت تکی این شارژر ۴۵ واتی خواهد بود اما بتوان دو دستگاه را با سرعت ۲۵ وات شارژ کرد. شارژر دوقلو جدید سامسونگ دارای شناسه EP-T5020 است.

خبر خوش از شارژر جدید سامسونگ که 2 گوشی را هم‌زمان شارژ می کند

هم زمان گفته می‌شود سامسونگ شارژر ۴۵ واتی EP-T4511 را بروز می‌کند و شاهد یک نسخه جدید از آن خواهیم بود. در حال حاضر تغییرات نسخه جدید شارژر EP-T4511 مشخص نیست اما بایست همانند نسخه فعلی دارای تنها یک درگاه USB-C باشد.

شارژر ۴۵ واتی فعلی T4510 سامسونگ از پروتکل‌های USB PD 3.0 PDO و PPS پشتیبانی می‌کند، با این حال توجه به سرعت شارژ ۴۵ واتی، بعید به نظر می‌رسد در نسخه جدید آن شاهد پشتیبانی از استاندارد USB PD 3.1 باشیم که حداکثر از سرعت ۲۴۰ وات پشتیبانی می‌کند و برای شارژرهای سریع‌تر از اهمیت برخوردار است.

طبق معمول خبری از قرار دادن شارژر در جعبه گوشی‌های سامسونگ نخواهد بود و باید خریداران آن را به طور جداگانه تهیه کنند.منبع:”شهر سخت افزار”

مطالب مرتبط

هدایای ویژه سامسونگ برای پیش‌خرید گوشی‌های تاشدنی سری گلکسی Z

پیش‌بینی آپنه‌ی خواب و چرخه قاعدگی از قابلیت‌های « گلکسی رینگ » سامسونگ

اگر گوشی سامسونگ قدیمی خود را تعویض نکنیم چه خطراتی تهدیدمان می کند؟

نظرات