شنیده های موثق از گزینه اصلی برای وزرات کشور در کابینه پزشکیان

شنیده های موثق از گزینه اصلی برای وزرات کشور در کابینه پزشکیان

مصطفی پورمحمدی وزیر کشور دولت نهم از ۱۳۸۴ وزارت کشور تا ۱۳۸۷ بوده است. پورمحمدی در جریان دفاعیه خود در مجلس نهم برای تصدی وزارت دادگستری، دلیل برکناری خود را اعتراض به اختلاس‌های گسترده در دوره ریاست جمهوری احمدی‌نژاد دانست. تابناک نوشت: شنیده های موثق حاکی از این است که گزینه نهایی مسعود پزشکیان برای […]

مصطفی پورمحمدی وزیر کشور دولت نهم از ۱۳۸۴ وزارت کشور تا ۱۳۸۷ بوده است. پورمحمدی در جریان دفاعیه خود در مجلس نهم برای تصدی وزارت دادگستری، دلیل برکناری خود را اعتراض به اختلاس‌های گسترده در دوره ریاست جمهوری احمدی‌نژاد دانست.

تابناک نوشت: شنیده های موثق حاکی از این است که گزینه نهایی مسعود پزشکیان برای وزارت کشور حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی است.پور محمدی اکنون دبیر جامعه روحانیت مبارز است.

وی در تاریخ ۲۴ مرداد ۱۳۹۲ از مجلس شورای اسلامی رأی اعتماد گرفت و وزیر دادگستری دولت یازدهم شد.

از اقدامات موثر وی در وزارت کشور،تجمیع انتخابات شوراها/ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی و خبرگان، ایجاد نظام آموزشی برای نامزدهای فرمانداری و بخشداری، ارتقای بودجه حاکمیتی وزارت کشور ، برنامه ریزی جهت تقویت لجستیکی فرمانداری‌هاوبخشداری‌ها، همچنین حفظ و تسوعه نیروهای ارزنده وزارت کشور با رشد امکانات رفاهی و مالی بود.

جمعه ای سخنگوی اسبق وزارت کشور در خصوص اهمیت این وزارتخانه  در گفتگو با تابناک گفت:وزارت کشور یکی از وزراتخانه های کلیدی و بسیار مهم نه تنها در دولت و بلکه در حاکمیت هست و طبق قانون ماموریت و تکالیفی که بر عهده ی وزارت کشور قرار گرفته شده، ابعاد مختلفی را از جمله سیاست داخلی ، امنیتی، اقتصادی و اجتماعی دربرمیگیرد.

وی با اشاره به سوابق آقای پورمحمدی در وزارت کشور گفت:پورمحمدی نقاط مثبت زیادی دارد و حضورش در وزارت کشور درصورت نهایی شدن موثرخواهد بود.

مطالب مرتبط

گزینه جدی پزشکیان برای تصدی وزارت دفاع و پشتبانی نیروهای مسلح

پزشکیان خطاب به اعضای جبهه اصلاحات ایران:حق نداریم حقوق یک عده یا گروه را نادیده بگیریم

پزشکیان:مملکت با یک جناح اداره نمی‌شود/ باید دولت وفاق ملی تشکیل دهیم

نظرات