دختر جوان آبروی معلم اقلیدی را در شبکه های اجتماعی برد

دختر جوان آبروی معلم اقلیدی را در شبکه های اجتماعی برد

فرمانده انتظامی شهرستان اقلید از شناسایی و دستگیری عامل هتک حیثیت و نشر اکاذیب علیه یک معلم در شبکه اجتماعی واتساپ خبر داد. به گزارش اول فارس، سرهنگ مراد صارمی گفت: در پی مراجعه یکی از معلمان به پلیس فتا شهرستان اقلید مبنی بر هتک حیثیت و نشر اکاذیب علیه وی در گروه واتساپی مدرسه، […]

عکس آرشیو

فرمانده انتظامی شهرستان اقلید از شناسایی و دستگیری عامل هتک حیثیت و نشر اکاذیب علیه یک معلم در شبکه اجتماعی واتساپ خبر داد.

به گزارش اول فارس، سرهنگ مراد صارمی گفت: در پی مراجعه یکی از معلمان به پلیس فتا شهرستان اقلید مبنی بر هتک حیثیت و نشر اکاذیب علیه وی در گروه واتساپی مدرسه، بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان قرار گرفت.

او گفت: کارشناسان با اقدامات فنی و پلیسی متهم (دختر ۱۴ ساله) را شناسایی و او را به پلس فتا احضار کردند.

سرهنگ صارمی با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه هدف و انگیزه خود را انتقام جویی از معلم عنوان کرد، گفت: او برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اقلید به افرادی که در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی اقدام به هتک حیثیت و نشر اکاذیب می‌کنند هشدار داد که با اثبات عمل مجرمانه، آن‌ها باید پاسخگوی قانون و عمل زشت خود باشند.

این مقام انتظامی گفت: شهروندان هشدار‌های پلیس فتا را جدی بگیرند و در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی مراتب را سریعا گزارش دهند.

مطالب مرتبط

اجرای حکم تخریب ساختمان شبکه بهداشت اقلید در بستر رودخانه بروک

ماموریت شبانه برای دستگیری عوامل کشتن ۲ بره وحشی در منطقه بصیران

اگر گوشی شما از این ۳۵ مدل هست باید قید واتساپ را بزنید

نظرات