درخواست استاندار فارس از مردم برای گزارش پروژه‌های متوقف یا کند

درخواست استاندار فارس از مردم برای گزارش پروژه‌های متوقف یا کند

استاندار فارس با بیان اینکه تا آخرین روز استقرار دولت سیزدهم رفع مشکلات مردم در اولویت قرار دارد، از مردم خواست مسائل و پروژه‌های متوقف یا کند شده که بیش از ۵ سال از آغاز آن‌ها سپری می‌شود را به سامانه ۱۱۱ گزارش دهند. به گزارش اول فارس ، محمدهادی ایمانیه استاندار فارس اعلام کرد: از […]

استاندار فارس با بیان اینکه تا آخرین روز استقرار دولت سیزدهم رفع مشکلات مردم در اولویت قرار دارد، از مردم خواست مسائل و پروژه‌های متوقف یا کند شده که بیش از ۵ سال از آغاز آن‌ها سپری می‌شود را به سامانه ۱۱۱ گزارش دهند.

درخواست استاندار فارس از مردم برای گزارش پروژه‌های متوقف یا کند

به گزارش اول فارس ، محمدهادی ایمانیه استاندار فارس اعلام کرد: از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل و مدیریت بازرسی عملکرد و پاسخگویی به شکایات استانداری درخواست شده است در این زمینه همکاری داشته باشند و گزارشات را اخذ و به اینجانب ارائه دهند.

ایمانیه از عموم مردم فارس خواست هر مسئله و پروژه‌ای که در سطح استان وجود دارد و بیش از ۱۰۰ نفر از مردم با آن درگیر هستند و همچنین بیش از ۵ سال از شروع آن می‌گذرد اما به دلایلی پروژه کند یا متوقف شده و مسئله بوده که تعیین تکلیف نشده است، از طریق سامانه ۱۱۱ اطلاع‌رسانی کنند تا پس از بررسی توسط مسئولان گزارش آن‌ها ارائه شود.

بیشتر بخوانید:

روش صحیح کاشت گیاه جعفری در خانه و شرایط نگهداری آن

نماینده عالی دولت در فارس با بیان اینکه تعاونی‌ها در اولویت بررسی موضوعات قرار دارند، افزود: تلاش می‌کنیم تا در حد توان مشکلات تعاونی‌ها به ویژه تعاونی‌های مسکن را که دچار بلاتکلیفی هستند را بررسی و راه حل آن را تدبیر خواهیم کرد و نهضتی که شهید جمهور آغاز کرده بود را تا آخرین روز دولت سیزدهم ادامه خواهیم داد.

مطالب مرتبط

وعده استاندار فارس برای حل قطعی مشکل آب صدرا / کار به اجاره چاه از باغشهری کشید

پیام تبریک استاندار فارس به دکتر مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب

قیافه دیدنی استاندار فارس وقتی نقاشی شد

نظرات

  • باهر

    تاریخ : ۸ - خرداد - ۱۴۰۳

    یکی از پروژه های حیاتی که واقعا ضروری هست که بصورت لحظه ای تحت کنترل فراگیر با پهباد و ماهواره و … باشد تخریب محیط زیست و زمین خواری و کوه خواری و مرتع خواری و جنگل خواری و ابخواری می باشد و بایستی برای ان بسیج عمومی داد و سازمان خاصی هم ایجاد کرد.