راز جوانی و زیبایی نسرین مقانلو از زبان خودش+عکس

راز جوانی و زیبایی نسرین مقانلو از زبان خودش+عکس

نسرین مقانلو متولد ۱ تیر ۱۳۴۷ هنرپیشه سینما و تلویزیون  ایران است.که از سال ۱۳۷۰ کار حرفه‌ای خود را آغاز کرده‌است. وی در سریال مختارنامه در نقش ناریه بنت سمره بن جندب بازی کرده است. نسرین مقانلو فعالیت خود را با نقش کوتاهی در فیلم – دو نیمه سیب – به کارگردانی کیانوش عیاری آغاز کرد. نسرین مقانلو […]

نسرین مقانلو متولد ۱ تیر ۱۳۴۷ هنرپیشه سینما و تلویزیون  ایران است.که از سال ۱۳۷۰ کار حرفه‌ای خود را آغاز کرده‌است.
وی در سریال مختارنامه در نقش ناریه بنت سمره بن جندب بازی کرده است.

نسرین مقانلو فعالیت خود را با نقش کوتاهی در فیلم – دو نیمه سیب – به کارگردانی کیانوش عیاری آغاز کرد.

نسرین مقانلو در سال ۱۳۶۹ آغاز کرد ولی در واقع با فیلم سینمایی امید به سینمای ایران معرفی شد و با بازی در فیلم همسر بیشتر مورد توجه قرار گرفت. وی پس از بازی در فیلم نابخشوده چند سالی را در خارج از کشور گذراند. سپس به ایران بازگشت و بازی در سینما و تلویزیون را ادامه داد. بازی در فیلم مهمان مامان وی را به عنوان یک بازیگر توانا مطرح کرد.

بیوگرافی نسرین مقانلو 

نسرین مقانلو خواهر بیژن مقانلو، سرمربی سابق تیم ملی تکواندو ایران است.کمال خلیلیان (بازیکن سابق فوتبال) همسر نسرین مقانلو است.

ثمرهٔ ازدواج آن‌ها ۲ فرزند به نام‌های ارشیا و آرین است که متولد آمریکا و بزرگ شده و تحصیل کرده آنجا هستند.

نسرین مقانلو علاقه خاصی به آشپزی هم دارد و یک کتاب آشپزی نوشته که با نام آشپزی نسرین  چاپ رسیده است.

به یاد داشته باشید همه جواب هایی که نیاز دارید در درون شماست!!!! فقط کافیست به اندازه کافی ساکت باشید تا آنها را بشنوید..

نسرین مقانلو: بلکه لحظاتی هست که قلبت محکم میزند به خاطر خنده به خاطر اتفاقات خوب غیر منتظره، به خاطر شگفتی،به خاطر شادی، به خاطر دوست دوست داشتن های بی حساب، به خاطر عشق ،به خاطر مهربانی شادیت را به اطرافت بپاش و با حد و حصرهایی که گذشته، به تو تحمیل کرده مبارزه کن، شاد باش و بخند…..

نسرین مقانلو: کاش وقتی حال یکدیگر را میپرسیم با اطمینان تمام بگوییم خوب نیستیم نزدیک دو سال است که حال خراب مهمان دلمان شده، و ما هی داریم خودمان را به آن راه میزنیم.

نسرین مقانلو: فراموش نکن، معشوق اصلی خداست عشقهای دیگر تمرین عاشقی اند…..

نسرین مقانلو: اول از همه بگم عزیزان شلواری که در عکس مشاهده می‌کنید، (زاپ)نیست رنگ پارچه طلایی کرم بهش اضافه شده. فردا روزی دوباره شروع به حرف و حدیث نباشه لطفا سپاس? سورپرایز زیبا. با همه پافشاری برای نگرفتن جشن تولد امسال. چقدر لذت بخشه وقتی از خستگی کار روزانه برمیگردی خونه در رو باز میکنی و صدای دست و سوت فضای ساکت ۹ ماه سکوت خانه ات رو می‌شکند،و فریاد تولدت مبارک برای لحظه ایی تو رو از غم درون دلت دور میکنه،و من این حال خوب رو مدیون خواهر کوچولوی مهربانم،خانواده ام و دوستانی هستم که همیشه در سخت‌ترین و بهترین روزهای زندگیم کنارم بودند ، و شادی را مثل همیشه به من هدیه داداند،ممنون از محبت تک تک عزیزانم. روناک خواهر عزیزم مرسی که هستی .جای فرزندانم خالی.

نسرین مقانلو:آرام بودن و مشاهده گر بودن را بیاموزید هر چیزی نیاز به واکنش شما ندارد…. خدا می‌گوید همه حرفها و خواسته هایت را شنیدم تو فقط ذهنت را کنترل کن باقیش با من. .

نسرین مقانلو:
آدمی که جنگیدن بلد نیست
به مشکلاتش میگه قسمت.

نسرین مقانلو: تا زمانی که برای نجات خودت ،به بیرون از خودت تکیه کنی بارها و بارها زمین میخوری این قانون هستی است که با شکستهای مکرر به تو میفهماند که باید دست از گدایی بکشی!!! چون تو خودت پادشاه هستی خودت را کشف کن???♥️

مطالب مرتبط

عکس جالب و پربازدید از استایل ساده هدیه تهرانی در خیابان های تهران

جدیدترین عکس «نیوشا ضیغمی» بعد از روزهای سختی که گذشت!

 بازیگر مشهور استان فارسی سینما و تلویزیون عزادار شد

نظرات