راز عوامل سرقت بار و کالا از کامیون های در حال حرکت در جاده های فارس

راز عوامل سرقت بار و کالا از کامیون های در حال حرکت در جاده های فارس

رئيس پليس آگاهي استان فارس از دستگيري سارق سابقه‌دار و کشف 15 فقره سرقت محموله بين راهي در شيرازخبر داد . 

به گزارش حوادث اول فارس ، سرهنگ “کاووس حبیبی” با اعلام این خبر  اظهار داشت: در پی  وقوع چند فقره سرقت بار و کالا از خودروهای سنگین در حال حرکت در جاده های مواصلاتی استان  که موجبات  ناامنی در  سطح جاده ها را رقم زده بود، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان فارس قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات و بررسی های انجام شده و با توجه به شیوه و شگردهای سارقان در سرقت های جاده ای (بارکنی) و تطبیق آنان با اعمال مجرمانه، مشخص شد سارق می بایست از مجرمان سابقه دار باشد.

سرهنگ حبیبی گفت: با اقدامات لازم و فنی انجام گرفته، مشخص شد چند باند از سارقان که اکثراً اهل و ساکن استان فارس نیستند، اقدام به سرقت بار و کالا می کنند.

وی تصریح کرد: کارآگاهان با انجام اقدامات علمی و فنی، هویت یکی از سارقان سابقه دار و مخفیگاه وی در یکی از استان های کشور را شناسایی و مشخص شد که وی به همراه چند نفر دیگر اقدام به سرقت بار و کالا در جاده های شمالی استان فارس می کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس گفت: با هماهنگی های انجام گرفته، تیمی از مأموران پلیس آگاهی به مخفیگاه فرد سارق در استان مورد نظر اعزام و وی را طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به استان فارس انتقال دادند.

سرهنگ حبیبی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه این سارق تعدادی اموال مسروقه کشف شد، افزود: سارق سابقه دار که دارای  هفت  فقره سابقه کیفری بود، در تحقیقات به ۱۵ فقره سرقت بار و کالا در سطح استان فارس اعتراف کرد.

وی با بیان اینکه تلاش برای دستگیری سایر همدستان این سارق ادامه دارد، به رانندگان خودروهای حامل بار و کالا توصیه کرد : جهت توقف در محور های بین جاده ای، مکان های امن دارای روشنایی کافی مانند پلیس راه ها ، پاسگاه ها و مکان های دارای دوربین را انتخاب کنند و چنانچه به خودروهای تندرو و مشکوک در جاده برخورد کردند، شماره پلاک انتظامی و مشخصات خودرو را به خاطر سپرده و یادداشت کنند.

مطالب مرتبط

حتی یک وزیر از استان فارس هم در کابینه پزشکیان نیست/پایان عصر فارسی‌ها در دولت

همزمان با سراسر کشور: قرارگاه اربعین استان فارس آغاز به کار کرد

خسارت شدید به باغات و راه های مناطق جنوب شرقی فارس بر اثر طوفان و سیل/مرگ یک نفر در آبشار تفریحی استهبان

نظرات