روش عجیب دزد زورگیر برای ربودن طلاهای زن کازرونی

روش عجیب دزد زورگیر برای ربودن طلاهای زن کازرونی

فرمانده انتظامی “کازرون” از پایان کار سارق مسلح و کشف طلاجات مسروقه در این شهرستان خبر داد. به گزارش اول فارس ، سرهنگ “اسماعیل زراعتیان”با اعلام این خبر  بیان کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه طلا و جواهرات از یک منزل در یکی از خیابان‌های شهرستان کازرون، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری […]

فرمانده انتظامی “کازرون” از پایان کار سارق مسلح و کشف طلاجات مسروقه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش اول فارس ، سرهنگ “اسماعیل زراعتیان”با اعلام این خبر  بیان کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه طلا و جواهرات از یک منزل در یکی از خیابان‌های شهرستان کازرون، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که فردی ناشناس به درب منزل شاکی (زن) مراجعه و با تهدید اسلحه کمری (پلاستیکی) و شوکر وارد خانه شده و اقدام به سرقت مقداری وجه نقد و یک گردنبند از گردن شاکی کرده است.

فرمانده انتظامی کازرون تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند سارق مسلح در کمتر از یک ساعت شناسایی و وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

سرهنگ “زراعتیان” با بیان اینکه متهم پس از انتقال به مقر پلیس به بزه انتسابی و ۹ فقره سرقت منزل دیگر اعتراف کرد، گفت: از مخفیگاه سارق یک گردنبند طلا، یک عدد افشانه دفاع شخصی، یک عدد شوکر برقی و یک عدد اسلحه کلت پلاستیکی و تعدادی کلاه و نقاب که در سرقت‌ها از آن استفاده کرده بود کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در این خصوص یک نفر مالخر نیز دستگیر شد، گفت: متهمین برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

فال حافظ امروز ۱۵ آبان با تفسیری زیبا و دقیق/هر دم آید غمی از نو به مبارک بادم

مطالب مرتبط

هشدار دادستان نسبت به اُفت شدید مخازن آب‌های زیرزمینی کازرون

همسر این جانباز ارتشی از مسئولین استان فارس ناامید شده/ آقای مخبر کجایی ؟!

واژگونی زانتیا درجاده کازرون به شیراز یک کشته برجای گذاشت

نظرات