سرقت مسلحانه خودرو حامل برنج کامفیروزی در مرودشت

سرقت مسلحانه خودرو حامل برنج کامفیروزی در مرودشت

رئیس پلیس آگاهی استان فارس از شناسایی و دستگیری سارقان برنج در بخش کامفیروز شهرستان مرودشت خبر داد. به گزارش اول فارس ، سرهنگ کاووس حبیبی رئیس پلیس آگاهی استان فارس با اعلام این خبر  اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت برنج در حوزه استحفاظی کامفیروز مرودشت و همچنین سرقت یک دستگاه وانت […]

رئیس پلیس آگاهی استان فارس از شناسایی و دستگیری سارقان برنج در بخش کامفیروز شهرستان مرودشت خبر داد.


به گزارش اول فارس ، سرهنگ کاووس حبیبی رئیس پلیس آگاهی استان فارس با اعلام این خبر  اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت برنج در حوزه استحفاظی کامفیروز مرودشت و همچنین سرقت یک دستگاه وانت نیسان، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز کردند و موفق شدند پس از چند روز کار اطلاعاتی در این خصوص ۲ نفر از سارقین حرفه‌ای را شناسایی و آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس ادامه داد: در بازرسی از منزل سارقان ۱۴ کیسه برنج ۳۰ کیلویی، موتور آبکشی و مقادیری اموال مسروقه دیگر نیز کشف شد.

سرهنگ حبیبی با بیان اینکه یکی از متهمان محکومیت ۲۸ سال حبس در پرونده خود داشته که متواری بوده است، گفت: سارقان در بازجویی اولیه به سرقت خودرو نیسان اعتراف کردند و با هماهنگی قضایی، خودرو در یکی از روستا‌های درودزن نیز کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان پس از اعتراف به ۲ فقره سرقت برنج برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند، از شهروندان درخواست کرد جهت پیشگیری از سرقت منزل، به حفاظت فیزیکی منازل خود توجه ویژه داشته و هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

جنجال ساخت نماد ۳۰ میلیارد تومانی در ارتفاعات باباکوهی شیراز

مطالب مرتبط

درگیری مرگبار اعضای دو طائفه افغانستانی در نیمه شب سیدخندان تهران

خبر خوش کشف روشی جدید برای افزایش ۲۵ درصدی طول عمر

مجروح شدن ۲ سرنشین خودروی شیشه‌ دودی پس از شلیک گشت پلیس

نظرات

  • فرج اله

    تاریخ : ۲۰ - آذر - ۱۴۰۲

    سلام یه دو روزیه سایت اول فارس خیلی کند باز میکنه هم وای فای هم از اینترنت همراه لطفا بررسی کنید و مشکلو حل کنید
    ممنون از شما