• 27 آبان 1397
  • دسته‌بندی: سیاسی
  • شناسه خبر : 1891

سرپرست معاونت سیاسی،امنیتی استانداری فارس: کمیته های پیشگیری از آسیب های اجتماعی در فارس تشکیل شود

سرپرست معاونت سیاسی،امنیتی استانداری فارس: کمیته های پیشگیری از آسیب های اجتماعی در فارس تشکیل شود

 سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: تشکیل کمیته های پیش بینی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی در این استان و کلانشهر شیراز امری ضروری و بسیار حائز اهمیت است. به گزارش اول فارس سید احمد احمدی زاده، یکشنبه در آیین معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان شیراز افزود: کلانشهر شیراز با آسیب های […]

n83104356 72666739

 سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: تشکیل کمیته های پیش بینی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی در این استان و کلانشهر شیراز امری ضروری و بسیار حائز اهمیت است.

به گزارش اول فارس سید احمد احمدی زاده، یکشنبه در آیین معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان شیراز افزود: کلانشهر شیراز با آسیب های اجتماعی متعددی نظیر اعتیاد، طلاق، خودکشی و حاشیه نشینی مواجه است و به همین سبب نیاز است با همکاری تمام دستگاه های متولی، بحران ها و آسیب های اجتماعی کنترل و به جای آن امید و نشاط به جامعه تزریق شود.
وی بیان داشت: امید و نشاط، نیاز امروز مردم است که باید در چارچوب ارزش های نظام در جامعه گسترش یابد زیرا حاصل ناامیدی، افسردگی و در نتیجه بزهکاری خواهد بود.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس ادامه داد: مسئولان و کارگزاران نظام جمهوری اسلامی نیز باید با اقشار مختلف مردم و جامعه شفاف باشند و بدون تردید اگر اینگونه باشد مردم نیز همراه و همگام با نظام خواهند بود.
احمدی زاده در بخش دیگری از سخنان خود، امنیت را بستر مورد نیاز توسعه دانست و گفت: در جامعه ای که امنیت وجود نداشته باشد بی شک توسعه و پیشرفت محقق نخواهد شد.
وی بیان کرد: ایران، جزیره ثبات منطقه است و به سبب اعمال سیاست های اصولی دولت تدبیر و امید، راهبردهای کارگشای رهبر معظم انقلاب و همچنین چشم های تیزبین دستگاه های امنیتی و نظامی، ایران اسلامی در حال حاضر از امنیت خوبی برخوردار است.

مطالب مرتبط

هشدار به مالکین وسایل نقلیه توقیفی در پارکینگ های تحت نظارت فراجا استان فارس

صدور ۱۳۷۰ مجوز حمل محصولات سبزی و صیفی از فارس

۳ پروژه راهداری در شهرستان قیر و کارزین به بهره برداری رسید

نظرات