سقوط همزمان و مرگبار ۳ خودرو شوتی به دره در جاده یاسوج ـ اصفهان(+ویدئو)

سقوط همزمان و مرگبار ۳ خودرو شوتی به دره در جاده یاسوج ـ اصفهان(+ویدئو)

بر اثر واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج – اصفهان سه راننده جان باختند. رئیس پلیس راه کهگیلویه‌وبویراحمد گفت عصر روز دوشنبه در اثر انحراف و واژگونی سه دستگاه خودرو سواری ۴۰۵ شوتی در جاده یاسوج ـ اصفهان حد فاصل روستای میمند سه نفر جان باختند. در این تصادف سه دستگاه خودروی پژو۴۰۵ شوتی […]

بر اثر واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج – اصفهان سه راننده جان باختند.

رئیس پلیس راه کهگیلویه‌وبویراحمد گفت عصر روز دوشنبه در اثر انحراف و واژگونی سه دستگاه خودرو سواری ۴۰۵ شوتی در جاده یاسوج ـ اصفهان حد فاصل روستای میمند سه نفر جان باختند.

در این تصادف سه دستگاه خودروی پژو۴۰۵ شوتی به علت تخطی از سرعت مطمئنه و توانایی نداشتن رانندگان در کنترل خودرو در یک نقطه و به صورت همزمان منحرف شدند.

بر اساس این گزارش ۲ نفر راننده در دم جان باختند و راننده خودروی دیگر با وجود تلاش تیم‌های امدادی و پزشکی در مسیر انتقال به بیمارستان جان باخت. منبع: ایرنا

مطالب مرتبط

دستگیری ۵ راننده شوتی به اتهام قاچاق در فیروزآباد

تصادف وحشتناک یک شوتی با تیر برق در کازرون+عکس

فکرش را بکنید بار پراید شوتی توقیف شده در جنوب فارس چه بود !

نظرات

  • باهر

    تاریخ : ۴ - اردیبهشت - ۱۴۰۳

    اینها در واقع در ته دره فقرو تبعیض و فساد و بدبختی و بیکاری و گرسنگی و ناامنی تامین نیازهای ابتدایی زندگی در اثر وجود تورم متلاشی کننده از بین رفته اند و بازهم خواهند رفت.
    علت ان هم وجود مدیریت نالایق می باشد.


  • کامبیز

    تاریخ : ۴ - اردیبهشت - ۱۴۰۳

    ب……….. بابا روز خوش واسه ما نزاشتند این شوتیا. نعشه مواد میشن، میفتند داخل جاده مردم رو بیچاره می کنند. خدا لعنتشون کنه!!