شرایط و قیمت قطعی فروش ویژه کامیونت فورس در بهمن دیزل به مناسبت دهه فجر

شرایط و قیمت قطعی فروش ویژه کامیونت فورس در بهمن دیزل به مناسبت دهه فجر

شرکت بهمن دیزل از خودروسازان برتر ایرانی که  با تولید و عرضه کامیونت های فورس توانست نیمی از فروش بازار خودروهای نیمه سنگین را در دست گیرد. کامیونت فورس بدلیل کیفیت مناسب و سیستم فنی قدرتمند در مدت زمان کوتاهی پس از عرضه در بین رانندگان به محبوبیت بالایی رسید. به گزارش اول فارس، بمناسبت […]

کامیونت فورس

شرکت بهمن دیزل از خودروسازان برتر ایرانی که  با تولید و عرضه کامیونت های فورس توانست نیمی از فروش بازار خودروهای نیمه سنگین را در دست گیرد. کامیونت فورس بدلیل کیفیت مناسب و سیستم فنی قدرتمند در مدت زمان کوتاهی پس از عرضه در بین رانندگان به محبوبیت بالایی رسید.

به گزارش اول فارس، بمناسبت آغاز دهه فجر بهمن دیزل طرح فروش ویژه نقدی را با تعداد محدود، برای کامیونت های فورس ۶ تن و ۸ تن در نظر گرفته است. فروش نقدی کامیونت های فورس از ساعت ۱۱ صبح روز دوشنبه تاریخ ۱۶ بهمن آغاز شده و تا ساعت ۱۶ ظهر روز دوشنبه ۳۰ بهمن و یا تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد.

لازم به ذکر است ثبت نام در طرح فروش بهمن دیزل از طریق درگاه عاملیت و به صورت آنلاین در سامانه ایرانی کار پورتال بهمن به نشانی اینترنتی Bahmancustomer.iranecar.com انجام می شود.

شرایط و قیمت قطعی فروش نقدی کامیونت فورس

کامیونت فورس ۶ تن با قیمت مصوب فروش محصول به مبلغ ۱۵.۶۶۸.۸۸۰.۰۰۰ ریال، مدل ۱۴۰۱ و رنگ سفید با موعد تحویل هفته سوم اسفند ۱۴۰۲ به متقاضیان عرضه خواهد شد.

کامیونت فورس ۸.۵ تن با قیمت مصوب فروش ۱۵.۸۳۳.۴۶۰.۰۰۰ ریال، مدل ۱۴۰۰، رنگ سفید با زمان تحویل هفته سوم اسفند ماه ۱۴۰۲ به مشتریان عرضه خواهد شد.

لازم به ذکر است به دلیل اینکه کامیونت فورس ۶ تن با مدل ۱۴۰۱ و کامیونت فورس ۸.۵ تن با مدل ۱۴۰۰ عرضه می شود، به ازای هر سال افت مدل ۳ درصد از قیمت مصوب فروش محصول کسر گردیده است.

سایر هزینه هایی به روی قیمت مصوب فروش اضاه شده شامل مجموع هزینه های هوشمند سازی کارت خودرو، هزینه پست و خدمات، هزینه شماره گذاری، هزینه بیمه شخص ثالث و عوارض شماره گذاری می باشد.

۸ چیزی که افراد با سیاست هرگز به زبان نمی آورند

مطالب مرتبط

جزئیات عرضه و فروش کشنده بایک‌ایکس۹ مجهز به تکنولوژی بنز در ایران

آغاز پیش فروش کامیون فورس ۶ تن کابین خوابدار و کامیون کشنده امپاور BD۵۰۰

عرضه جدید کشنده امپاور محصول بهمن دیزل با موعد تحویل دوماهه

نظرات