شهادت ۲ مامور پلیس در درگیری با اشرار و قاچاقچیان مسلح در نی‌ریز+عکس

شهادت ۲ مامور پلیس در درگیری با اشرار و قاچاقچیان مسلح در نی‌ریز+عکس

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: بامداد امروز در تیراندازی قاچاقچیان مسلح ناشناس به سمت پلیس، ۲ نفر شهید و ۴ نفر نیز مجروح و روانه بیمارستان شدند. به گزارش اول فارس ، سردار “رهام‌بخش حبیبی”  بیان کرد: ساعت یک بامداد امروز ماموران انتظامی شهرستان نی‌ریز در راستای طرح برخورد با قاچاقچیان و سوداگران مرگ به […]

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: بامداد امروز در تیراندازی قاچاقچیان مسلح ناشناس به سمت پلیس، ۲ نفر شهید و ۴ نفر نیز مجروح و روانه بیمارستان شدند.

شهادت 2 مامور فداکار پلیس در درگیری با اشرار و قاچاقچیان مسلح
به گزارش اول فارس ، سردار “رهام‌بخش حبیبی”  بیان کرد: ساعت یک بامداد امروز ماموران انتظامی شهرستان نی‌ریز در راستای طرح برخورد با قاچاقچیان و سوداگران مرگ به یک سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و دستور ایست دادند.
وی افزود: سواری پژو پس از طی مسافتی کوتاه متوقف و ۴ نفر شرور مسلح از خودرو پیاده و به سمت ماموران انتظامی شهرستان نی‌ریز اقدام به تیراندازی نموده و سریعا از محل متواری می‌شوند.
فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در این خصوص دو نفر از کارکنان جان بر کفِ فراجا به اسامی سرهنگ دوم ” رضا شاهسونی” و ستواندوم” علی شاهسونی” به درجه رفیع شهادت نائل و ۴ نفر دیگر نیز مجروح و روانه بیمارستان شدند، گفت: بلافاصله طرح مهار اجرا و تلاش برای دستگیری اشرار و قاچاقچیان مسلح توسط تیم‌های عملیاتی پلیس ادامه و نتیجه اقدامات متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

بر اساس این گزارش، ساعت یک بامداد امروز دهم بهمن‌ماه ۱۴۰۲ ماموران پلیس پاسگاه ایست و بازرسی قطرویه شهرستان نی‌ریز به یک خودرو پژو ۴۰۵ مشکوک می‌شوند و فرمان ایست می‌دهند‌.اما این خودرو که چهار سرنشین مسلح داشته توجهی به ایست پلیس نکرده و با سلاح ماموران پلیس را هدف گلوله قرار می‌دهد.

وخامت حال ۲ مجروح درگیری ماموران انتظامی با قاچاقچیان در نی‌ریز
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: حال ۲ تن از مجروحان درگیری بامداد سه شنبه ماموران انتظامی با قاچاقچیان مسلح در شهرستان نی ریز وخیم است.
مهرداد شریفی گفت: چهار نفر از ماموران انتظامی در این درگیری مجروح و به بیمارستان نی ریز منتقل شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: همه امکانات درمانی مورد نیاز برای چهار مجروح این درگیری در بیمارستان نی ریز ازجمله تجهیزات جراحی، متخصص بیهوشی و خدمات پاراکلینیک و … وجود دارد.

او اظهار کرد: هر چهار نفر جراحی شدند که ۲ نفر شرایط بهتری داشتند، اما وضعیت ۲ نفر دیگر وخیم است که پیگیری‌های لازم انجام شده تا در صورت نیاز به شیراز اعزام شوند.

مطالب مرتبط

درگیری مرگبار اعضای دو طائفه افغانستانی در نیمه شب سیدخندان تهران

خبر خوش کشف روشی جدید برای افزایش ۲۵ درصدی طول عمر

مجروح شدن ۲ سرنشین خودروی شیشه‌ دودی پس از شلیک گشت پلیس

نظرات