شیراز، میزبان همایش بین المللی علوم اعصاب

شیراز، میزبان همایش بین المللی علوم اعصاب

همایش بین المللی علوم اعصاب در دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار می‌شود. به گزارش اول فارس به نقل خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، دکتر مجید رضا فرخی رئیس همایش بین المللی علوم اعصاب شیراز گفت: در این همایش دو روزه از میان  ۲۰۰ مقاله ارسالی ، ۶۰ مقاله به صورت سخنرانی و ۳۰ مقاله به صورت پوستر، […]

همایش بین المللی علوم اعصاب در دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار می‌شود. به گزارش اول فارس به نقل خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، دکتر مجید رضا فرخی رئیس همایش بین المللی علوم اعصاب شیراز گفت: در این همایش دو روزه از میان  ۲۰۰ مقاله ارسالی ، ۶۰ مقاله به صورت سخنرانی و ۳۰ مقاله به صورت پوستر، ارائه می شود .

دبیر علمی همایش علوم اعصاب شیراز ، موضوع اصلی این همایش را «نوروتکنولوژی و نقشه برداری مغز» اعلام کرد.
دکتر سینا صالحی گفت: نقشه شناختی مغز، علوم اعصاب محاسباتی، الکتروفیزیولوژی، پروتز‌های سیستم عصبی، توانبخشی عصبی شناختی با استفاده از دستگاه‌های نوروتکنولوژی، کانکتومیکس مغز و روانشناختی مغز، محور‌های این همایش است.
دبیر اجرایی همایش علوم اعصاب شیراز هم گفت: در این همایش برای ارائه جدیدترین روش‌ها و یافته‌های موجود در علوم اعصاب از محققان و صاحب نظرانی از کشور‌های آمریکا، فرانسه، ایتالیا، ایرلند، تعدادی از کشور‌های آفریقایی، انگلستان و صاحبنظران داخل کشور، دعوت شده است.
دکتر مجتبی کشاورز اضافه کرد: خلاصه مقالات همایش به صورت کتابچه و فایل‌های اینترنتی به حاضران و علاقمندان ارایه می‌شود.
علوم اعصاب نقشی اساسی و حیاتی در پیشرفت‌های علوم دارد.
رشته‌هایی مانند جراحی مغز و اعصاب، حوزه نورولوژی، علوم بالینی، حوزه علوم اعصاب و روان، علوم اعصاب و به ویژه شاخه علوم شناختی از رشته‌هایی هستند که با حوزه علوم اعصاب مرتبط است .
همایش بین المللی علوم اعصاب، دوم تا چهارم آبان برای نخستین بار در سالن‌های سینا و صدرا دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار می‌شود.
مطالب مرتبط

اعلام محدودیت های «تکراری» استانداری برای سیل اتباع افغانستانی در استان فارس(+ویدئو)

اطلاعیه محدودیت ترافیکی یکماهه در مسیر غرب به شرق بلوار چمران شیراز

مرگ ۵ نفر بر اثر بیماری هاری در شیراز

نظرات