عکس جالب دو تن از اراذل و اوباش کازرون

عکس جالب دو تن از اراذل و اوباش کازرون

اخبار کازرون|حوادث استان فارس: به گزارش اول فارس ، فرمانده انتظامی شهرستان کازرون از دستگیری ۲ نفر اراذل و اوباش سابقه دار که با مزاحمت ها و اقدامات شرارت آمیز خود آسایش شهروندان را سلب کرده بودند، خبر داد. سرهنگ “اسماعیل زراعتیان” در تشریح این خبر اظهار داشت:در پی اعلام شکایت شهروندان مبنی بر ایجاد […]

اخبار کازرون|حوادث استان فارس: به گزارش اول فارس ، فرمانده انتظامی شهرستان کازرون از دستگیری ۲ نفر اراذل و اوباش سابقه دار که با مزاحمت ها و اقدامات شرارت آمیز خود آسایش شهروندان را سلب کرده بودند، خبر داد.

سرهنگ “اسماعیل زراعتیان” در تشریح این خبر اظهار داشت:در پی اعلام شکایت شهروندان مبنی بر ایجاد رعب و وحشت توسط دو اراذل و اوباش در شهرستان کازرون، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، مخفیگاه این متهمان را شناسایی و آن ها را در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ زراعتیان با اشاره به اینکه این افراد جرائمی از قبیل شرارت، ایجاد مزاحمت، سرقت ، استفاده از سلاح سرد و شرکت در نزاع های دسته جمعی را در سابقه خود داشتند، تصریح کرد: متهمان پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون در پایان گفت: پلیس در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی، با تمام توان خود با مخلان نظم و امنیت عمومی برخورد خواهد کرد و اجازه نخواهد داد اینگونه افراد با اقدامات خود امنیت مردم را به خطر بیندازند.

عضو گروه واتساپ اول فارس شوید

مطالب مرتبط

هشدار دادستان نسبت به اُفت شدید مخازن آب‌های زیرزمینی کازرون

همسر این جانباز ارتشی از مسئولین استان فارس ناامید شده/ آقای مخبر کجایی ؟!

هزینه سفر به استانبول در ۶۰ سال پیش +عکس های استانبول

نظرات

  • ناشناس

    تاریخ : ۸ - فروردین - ۱۴۰۰

    این الان چیش جالب بود؟؟؟؟