فال حافظ امروز ۱ بهمن/ بی مهر رخت روز مرا نور نماندست

در این مطلب فال حافظ امروز یک بهمن خودتان را در اول فارس بخوانید فـال حـافـظ متولدین فروردین چو دست بر سر زلفش زنم به تاب رود ور آشتی طلبم با سر عتاب رود چو ماه نو ره بیچارگان نظاره زند به گوشه ابرو و در نقاب رود تعبیر فال حافظ: تفسیر فال حافظ امروز […]

فال حافظ امروز 1 بهمن/ بی مهر رخت روز مرا نور نماندست

در این مطلب فال حافظ امروز یک بهمن خودتان را در اول فارس بخوانید

فـال حـافـظ متولدین فروردین

چو دست بر سر زلفش زنم به تاب رود

ور آشتی طلبم با سر عتاب رود

چو ماه نو ره بیچارگان نظاره

زند به گوشه ابرو و در نقاب رود

تعبیر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ امروز شما فروردین ماهی عزیز نشان می دهد که شما تنها کسی نیستید که به حقایق توجه می‌کند اما وقتی در شرایط سخت قرار می‌گیرید ممکن است روش تان عوض شود. خوشبختانه امروز شما می‌توانید جنبه مثبت هر چیزی را ببینید، حتی اگر موردی باشد که مدت ها برایتان دردسرساز بوده باشد. فقط فراموش نکنید که حل کردن مشکلات واقعا به آن اندازه که به نظر می‌رسد ساده نیست. با این حال هیچ دلیل قانع کننده‌ای برای تلاش نکردن وجود ندارد.

فـال حـافـظ متولدین اردیبهشت

چراغ روی تو را شمع گشت پروانه

مرا ز حال تو با حال خویش پروا نه

چه نقشها که برانگیختیم و سود نداشت

فسون ما بر او گشته است افسانه

تـعـبـیـر فال حافظ:

نتیجه تفال به دیوان حافظ شما اردیبهشت ماهی عزیز این است که مادامی که شما نسبت به آنچه که در پیرامون تان اتفاق می‌افتد بی‌خیال هستید، دل شما هم آنها را مهم نمی‌پندارد. زمانی که شما تمایل دارید که در حالی روی یک تصویر بزرگ تمرکز کنید که بیشتر به جزئیات آن توجه می‌کنید مشکلاتی به وجود می‌آید. پیشنهاد می‌شود زمانی که نکات مبهم در حال حل شدن است نگرش مثبت خود را حفظ کنید. بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید این است که در هر دو طرف نقش خود را خوب بازی کنید، این سختی ها فردا فروکش خواهد کرد.

فـال حـافـظ متولدین خرداد

سبت سلمی بصدغیها فؤادی

و روحی کل یوم لی ینادی

نگارا بر من بی‌دل ببخشای

و واصلنی علی رغم الاعادی

تـعـبـیـر فال حافظ امروز:

فال حافظ امروز شما خرداد ماهی عزیز نشان می دهد که روابط تان با دیگران با چنان سرعتی دارد تغییر می کند که احساس می کنید دچار سرگیجه شده اید و نمی دانید چه کار باید کنید. نیازی نیست راه حل این مشکل را امروز حل کنید، به خودتان فرصت بدهید، بعدا زمان کافی برای متوجه پاسخ این سوالات شدن خواهید داشت. عشق همیشه تابع قوانین نیست، فعلا بهتر است خودتان و دیگران را راحت بگذارید و اجازه دهید بی منطق عمل کرده و به ندای درون شان گوش کنند.

فـال حـافـظ متولدین تیر

بی مهر رخت روز مرا نور نماندست

وز عمر مرا جز شب دیجور نماندست

هنگام وداع تو ز بس گریه که کردم

دور از رخ تو چشم مرا نور نماندست

تـعـبـیـر نیت شما در فال حافظ:

فال حافظ امروز شما تیر ماهی عزیز این تفسیر را دارد که شما تا امروز فکر می کردید که دارید در راه درست پیش می روید ولی حالا متوجه شده اید که باید تغییراتی را در خودتان و مسیرتان ایجاد کرده و خودتان را با شرایط موجود سازگار کنید. اگر از موقعیت فعلی خود در دنیای اطراف تان راضی نیستید باید به اهداف تان نگاه کنید تا ببینید چه کارهایی را باید انجام دهید. بالا بردن آگاهی تان برای ایجاد تغییرات صحیح در مسیرتان ضروری است. برای پیدا کردن سوالات تان بد نیست نگاهی به درون تان بیندازید.

فـال حـافـظ متولدین مرداد

صبا وقت سحر بویی ز زلف یار می‌آورد

دل شوریده ما را به بو در کار می‌آورد

من آن شکل صنوبر را ز باغ دیده برکندم

که هر گل کز غمش بشکفت محنت بار می‌آورد

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

نصیحت حافظ به شما مرداد ماهی عزیز این است که به نظر می رسد مدار جدیدی در مغزتان فعال شده و شما را از خوابی عمیق بیدار کرده است. به طور ناگهانی به جای اینکه به فکر انجام دادن وظایف تان باشید منتظر فرصتی برای نشان دادن شایستگی هایتان هستید. با این حال باید در مورد این هیجان ناگهانی با احتیاط رفتار کنید، وگرنه ممکن است با افراط بیش از حد در این کار خودتان را آنقدر خسته کنید که قدرتی برای تمام کردن کاری که شروع کرده اید برایتان باقی نماند. به جای اینکه سعی کنید امروز تمام کارها را به انجام برسانید یک برنامه ریزی منطقی انجام دهید که آنها را تا پایان هفته تکمیل کنید.

فـال حـافـظ متولدین شهریور

 

ای غایب از نظر به خدا می‌سپارمت

جانم بسوختی و به دل دوست دارمت

تا دامن کفن نکشم زیر پای خاک

باور مکن که دست ز دامن بدارمت

تـعـبـیـر فال حافظ:

در تعبیر فال حافظ امروز شما شهریور ماهی عزیز آمده است که شاید فکر کنید امروز هر کاری که بخواهید را می توانید انجام دهید ولی باید مواظب باشید که توانایی های خود را دست بالا نگیرید و از حد و مرزهایتان فراتر نروید. با این حال اگر بیش از حد توانایی تان مسئولیت بپذیرید هم تعهد بسیار زیادی که نسبت به وظایف تان دارید می تواند در انجام آنها کمک بسیاری به شما کند. اکنون فرصت خوبی برای ایجاد تغییرات لازم است و برای این کار باید حقیقت را پذیرفته و به زبان بیاورید. جاه طلبی اولین قدم به سوی موفقیت است ولی باید قدم بعدی را که همان عمل کردن است نیز برداشت.

فـال حـافـظ متولدین مهر

جلوه بخت تو دل می‌برد از شاه و گدا

چشم بد دور که هم جانی و هم جانانی

سر عاشق که نه خاک در معشوق بود

کی خلاصش بود از محنت سرگردانی

تـعـبـیـر فال حافظ:

حافظ امروز به شما مهر ماهی عزیز توصیه کرده است که امروز تقریبا دو حالت روحی متفاوت دارید. انسان های درونی و بیرونی شما با هم خیلی فرق دارند. هرکدام ساز خود را می زنند. باید مراقب باشید در محیط کاری و تعاملات رسمی، احساسات قلبی خود را وارد نکنید. از هیچ چیز نباید بترسید و این را بدانید که ترس فقط موجب عقب ماندن شما می شود. با اعتماد به نفس به سوی خواسته های خود حرکت کنید. زبان شیرینی که دارید موجب می شود تا افراد بیشتری به شما جذب شوند. در مسائل عاطفی نیز اعتماد به نفس داشته باشید و در عین مهربانی، از موضع قدرت وارد شوید.

فـال حـافـظ متولدین آبان

ببرد از من قرار و طاقت و هوش

بت سنگین دل سیمین بناگوش

اگر پوسیده گردد استخوانم

نگردد مهرت از جانم فراموش

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

فال حافظ امروز شما آبان ماهی عزیز نشان می دهد که آنقدر سرتان شلوغ است و کارهای زیادی برای انجام دادن دارید که نگران هستید مبادا اگر به کارهای مورد علاقه تان برسید نتوانید وظایفی را که در انتظارتان است به انجام برسانید و می ترسید دنبال کردن علایق تان چندان نتیجه بخش نباشد. در دست گرفتن کنترل امور زندگی تان کاری بسیار قابل تقدیر می تواند باشد ولی امروز رسیدن به این هدف به احتمال زیاد میسر نخواهد شد. البته این بدان معنا نیست که شما در عملکرد خود اشتباه کرده اید، گاهی تاثیر عوامل بیرونی غیر قابل کنترل است. خودتان را دست کم نگیرید، نتیجه تلاش هایتان را طی چند روز آینده خواهید دید، کافی است کمی دندان روی جگر بگذارید.

فـال حـافـظ متولدین آذر

حجاب چهره جان می‌شود غبار تنم

خوشا دمی که از آن چهره پرده برفکنم

چنین قفس نه سزای چو من خوش الحانیست

روم به گلشن رضوان که مرغ آن چمنم

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما آذر ماهی عزیز می گوید که شما کارهای بسیاری را برای انجام دارید. سلامت، زندگی و شغل خود را مورد بررسی دوباره قرار دهید و ریشه موانع و مشکلات را بیابید. برای خود ماموریت تعیین کنید و بی وقفه به سوی موفقیت پیش بروید. امروز دید بسیار خوبی به مسائل دارید و می توانید ابرهای تردید را کنار بزنید. این فرصت را از دست ندهید اما بدون برنامه هم هیچ کاری را انجام ندهید.

فال حافظ متولدین دی

صوفی بیا که خرقه سالوس برکشیم

وین نقش زرق را خط بطلان به سر کشیم

نذر و فتوح صومعه در وجه می‌نهیم

دلق ریا به آب خرابات برکشیم

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ شما دی ماهی عزیز اینگونه تفسیر می شود که امروز ذهن تان آنقدر از انواع و اقسام افکار مختلف پر است که نمی دانید کدام هایشان به دردبخور هستند و کدام یک از آنها بی فایده است. دوست دارید تمام روابط خود را با دیگران مورد بررسی قرار داده و با هر کسی که مشکلی دارید آن را حل کنید ولی بد نیست اول به این فکر کنید که آیا این رابطه اصلا برای شما اهمیتی دارد و به ادامه آن نیاز هست؟ اتفاقاتی که دارد در اطراف تان می افتد را برای خودتان بزرگ نکنید و سعی نکنید جلوی آنها را بگیرید زیرا نتیجه دقیقا برعکس آنچه شما می خواهید خواهد شد.

فـال حـافـظ متولدین بهمن

طفیل هستی عشقند آدمی و پری

ارادتی بنما تا سعادتی ببری

بیا که وضع جهان را چنان که من دیدم

گر امتحان بکنی می خوری و غم نخوری

تفسیر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما بهمن ماهی عزیز اینگونه تفسیر می شود که عجیب این است که اگر دیگران واقعا شما را مورد حمایت خود قرار دهند یا اینکه کارهای شما را با سرتکان دادن تصدیق کنند شما بیشتر از آنچه باید نگران می شوید. حقیقت این است که اگر کسی برخلاف پیشرفت شما حرکت کند قادر هستید که به او بگویید و اگر بخواهید با او بجنگید فقط انرژی هدر دادن است. فقط پیش بروید. باید زمانی که در جهت تحقق اهداف تان گام برمی دارید خوشحال باشید و از کار خود لذت ببرید نه اینکه فقط به فکر رسیدن به آنها باشید.

فـال حـافـظ متولدین اسفند

 

دوش رفتم به در میکده خواب آلوده

خرقه تردامن و سجاده شراب آلوده

آشنایان ره عشق در این بحر عمیق

غرقه گشتند و نگشتند به آب آلوده

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

فال حافظ امروز شما اسفند ماهی عزیز می گوید که شما در این روزها چشمان تان را بیشتر باز کرده اید و به زندگی تان دقیق تر می‌نگرید، تا جزئیات زندگی را نیز دریابید. باید سعی کنید بین زندگی شخصی و روحیات تان تعادل برقرار کنید زیرا روحیه شما با زندگی که در حال حاضر تجربه می‌کنید سنخیتی ندارد؛ به همین دلیل کمی برایتان مشکل به نطر می‌رسد. هر انتخابی که انجام می‌دهید خودتان از درستی ﺁن مطمئن شوید و بعد ﺁن را انجام دهید زیرا گاهی افراد دیگر برای شما تصمیم می‌گیرند و انتخاب‌هایی را انجام می‌دهند که شما راضی به اجرای ﺁنها نیستید.۲۱ م

فال حافظ امروز ۲ بهمن/ محرمی کو که فرستم به تو پیغامی چند

مطالب مرتبط
برچسب‌ها:

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نظرات