فرماندار جدید شهرستان سروستان منصوب شد

فرماندار جدید شهرستان سروستان منصوب شد

با حکم استاندار فارس؛سرپرست فرمانداری شهرستان سروستان منصوب شد به گزارش اول فارس به نقل از استانداری فارس ، دکتر محمد هادی ایمانیه در حکمی، علی‌رضا حق‌نگهدار را به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان سروستان منصوب کرد. حکم استاندار فارس خطاب به  علی‌رضا حق‌نگهدار آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم جناب آقای علی‌رضا حق نگهدار سلام […]

با حکم استاندار فارس؛سرپرست فرمانداری شهرستان سروستان منصوب شد

به گزارش اول فارس به نقل از استانداری فارس ، دکتر محمد هادی ایمانیه در حکمی، علی‌رضا حق‌نگهدار را به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان سروستان منصوب کرد. حکم استاندار فارس خطاب به  علی‌رضا حق‌نگهدار آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای علی‌رضا حق نگهدار

سلام علیکم
به موجب این حکم و بنا به پیشنهاد معاون محترم سیاسی و امنیتی و اجتماعی جنابعالی را به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان سروستان می نمایم.
امید است با اتکال به خداوند متعال و تحت عنایت حضرت ولی عصر (عج) با الهام از فرامین رهبر فرزانه انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) برای تحقق آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با روحیه انقلابی، پاکدستی و فساد ستیزی ضمن تعامل با دستگاه های اجرایی ، نهادهای انقلابی و نیروهای مسلح در اجرای دقیق سیاست های دولت سیزدهم و خدمت به مردم شریف شهرستان موفق و موید باشید.

بر اساس این گزارش شهرستان سروستان در جنوب ایران و شهر سروستان مرکز این  شهرستان در ۷۷ کیلومتری جنوب شرق شیراز واقع است .

مطالب مرتبط

انتقاد امام جمعه از نبود ثبات در مدیریت سروستان : ۹ فرماندار در پانزده سال !

اعلام زمان تشییع و خاکسپاری ۳ راهدار شهرستان سروستان

حادثه دلخراش برای ۳ راهدار حین خدمت در محور شیراز-سروستان/ پیام تسلیت مدیرکل راهداری فارس

نظرات