قطع سرو زیبای آرامگاه حافظ در شیراز+فیلم

قطع سرو زیبای آرامگاه حافظ در شیراز+فیلم

قطع یکی از چهار درخت زیبای آرامگاه حافظ  ماجرا چیست؟ فرارو:قطع یکی از چهار سرو کهنسال در حافظیه شیراز با واکنش کاربران فضای مجازی همراه شده است. حافظ از عزیزترین های این دیار است که کتاب اش در همه خانه هاست! تأثیر او بر زندگی فارسی زبانان را می توان در فال حافظ شب یلدا […]

قطع یکی از چهار درخت زیبای آرامگاه حافظ  ماجرا چیست؟

فرارو:قطع یکی از چهار سرو کهنسال در حافظیه شیراز با واکنش کاربران فضای مجازی همراه شده است.

حافظ از عزیزترین های این دیار است که کتاب اش در همه خانه هاست! تأثیر او بر زندگی فارسی زبانان را می توان در فال حافظ شب یلدا و استفاده مکرر از اشعار او در موسیقی سنتی ایرانی، هنرهای تجسمی و خوشنویسی ایرانی یافت. حافظ اما نه تنها بر ایرانیان بلکه بر گوته شاعر و فیلسوف نامدار آلمانی نیز تاثیری عمیق تا عمق جان و سفیدی استخوان برجای گذاشت.

مطالب مرتبط

رئیس جمهور:هیچ شاعری نتوانسته در سطح حافظ شیرازی اثرگذار باشد

فال حافظ امروز ۲۱ اسفند با تفسیر دقیق و زیبا /گلبانگ سربلندی بر آسمان توان زد

سایه نویسنده ” حافظ به سعی سایه ” درگذشت

نظرات

  • معلم

    تاریخ : ۸ - بهمن - ۱۴۰۲

    این میراث مثلاً فرهنگی بجز خراب کردن و محو آثار تمدن و فرهنگ ماری دیگه ازش میاد، واقعا حیف ۰۰۰۰


  • باهر

    تاریخ : ۸ - بهمن - ۱۴۰۲

    مدیریت نادان، مخرب هست و منفی گرا و اولین کار ی که بنظرش می‌رسد و بدون فکر و مشورت با افراد دیگر انجام میدهد و شروع به پاک کردن صورت مسأله می کند بجای اینکه راه حل های مختلف را بررسی و بهترین آنرا اجرا کند.


  • فاطمه

    تاریخ : ۸ - بهمن - ۱۴۰۲

    خب حالا اتفاقی هست که افتاده ومسئولین کوتاهی کردند ولی خب راه کارش این هست که مجددا یه سرو دیگه بکارند صدرصدبرای آیندگان هم درس میشه هم سایه …


  • ناشناس

    تاریخ : ۸ - بهمن - ۱۴۰۲

    منم اگرجای مسئولین بودم زیرمیزجناب حضرت حافظ عزیز میزدم واون ۳ سرو باقیمانده هم به بهانه واهی قطع میکردم مگه آب هم ازآب تکون میخوره?!!