ماجرای اخاذی میلیاردی مرد شیرازی در واتساپ

رئیس پلیس فتا فارس از دستگیری مردی جوان در شیراز که با تهدید به انتشار فیلم و عکس‌های خصوصی شاکی اقدام به اخاذی ۳ میلیارد ریالی از او کرده بود، خبر داد. به گزارش اول فارس، سرهنگ حشمت سلیمانی رئیس پلیس فتا فارس درباره دستگیری مرد اخاذ در شیراز، بیان کرد: فردی که رئیس یکی […]

اخاذی ۵ میلیارد تومانی با تهدید به انتشار فیلم و عکس خصوصی | خبرگزاری فارس

رئیس پلیس فتا فارس از دستگیری مردی جوان در شیراز که با تهدید به انتشار فیلم و عکس‌های خصوصی شاکی اقدام به اخاذی ۳ میلیارد ریالی از او کرده بود، خبر داد.

به گزارش اول فارس، سرهنگ حشمت سلیمانی رئیس پلیس فتا فارس درباره دستگیری مرد اخاذ در شیراز، بیان کرد: فردی که رئیس یکی از شرکت‌های خصوصی در شیراز بود با ارائه مرجوعه قضائی به پلیس فتا مراجعه و اعلام کرد پیام‌هایی تهدیدآمیز از شخصی ناشناس در شبکه اجتماعی واتساپ دریافت و از من در قبال پخش نکردن فیلم و عکس‌های خصوصی‌ام، درخواست مبلغ ۵ میلیارد ریال کرده است و تا‌کنون ۳ میلیارد ریال آن را واریز کرده‌ام و دیگر توان پرداخت مابقی را ندارم و خواستار رسیدگی به موضوع هستم.

او ادامه داد: کارآگاهان سایبری پلیس فتا شروع به جمع‌بندی مدارک و سرنخ‌های موجود کردند و با به کارگیری ترفند‌های فنی و پلیسی، موفق شدند فرد اخاذ را شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه آن را در یکی از محله‌های شیراز دستگیر کنند.

رئیس پلیس فتا استان فارس گفت: متهم که همکار شاکی در آن شرکت است در بازجویی اولیه عنوان کرد که به علت اختلافات حسابی که با او داشتم ضمن تهدید، مبلغ ۳ میلیارد ریال از او اخاذی کردم.

سرهنگ سلیمانی با بیان اینکه متهم پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد، به کاربران فضای مجازی توصیه کرد که هرگونه رد و بدل کردن عکس و فیلم خصوصی در فضای مجازی می‌تواند منجر به یک فاجعه و همچنین تخریب بنیان خانواده، جایگاه خانوادگی و اجتماعی افراد شود، پس مراقب ارتباطات در این فضا باشید.

عضو کانال اول فارس در واتساپ شوید

مطالب مرتبط

درگیری مرگبار اعضای دو طائفه افغانستانی در نیمه شب سیدخندان تهران

خبر خوش کشف روشی جدید برای افزایش ۲۵ درصدی طول عمر

مجروح شدن ۲ سرنشین خودروی شیشه‌ دودی پس از شلیک گشت پلیس

نظرات