معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت:

مبارزه با سرقت مطالبه مردم است

مبارزه با سرقت مطالبه مردم است

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: مبارزه با سرقت یکی از خواسته‌های مهم و به حق مردم است و در این راستا پلیس برابر با قانون و خواسته مردم همه توان خود را به کار می گیرد. به گزارش اول فارس ، سرهنگ “کاووس محمدی”  با اعلام این مطلب اظهار داشت: مشارکت […]

سرهنگ کاووس محمدی

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: مبارزه با سرقت یکی از خواسته‌های مهم و به حق مردم است و در این راستا پلیس برابر با قانون و خواسته مردم همه توان خود را به کار می گیرد.
به گزارش اول فارس ، سرهنگ “کاووس محمدی”  با اعلام این مطلب اظهار داشت: مشارکت مردم در تأمین امنیت و پیشگیری از جرائم به ویژه ‏سرقت نقش تعیین کننده ای در کاهش وقوع این جرم دارد.
سرهنگ کاووس محمدی تصریح کرد: در این راستا و با توجه به افزایش مطالبات و خواسته مردم پیرامون مبارزه با سرقت، فرماندهی انتظامی استان فارس بیش از پیش به این مهم توجه داشته و برخورد ویژه با سارقان را دردستور کار خود قرار می دهد.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس با اشاره به لزوم تعامل و همکاری مردم و همچنین مسئول سازی نهادها و دستگاه های مربوطه در راستای مبارزه با سرقت، گفت: پلیس موضوع مبارزه با سرقت را در اولویت‌های عملیاتی خود قرار داده است.
این مقام انتظامی افزود: وظیفه پلیس، ارتقاء احساس امنیت در جامعه است و ما به عنوان مسئولان استقرار نظم و امنیت در جامعه در مسیر خدمت به مردم و جلب رضایت عمومی از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد

مطالب مرتبط

از مامور دلاور نیروی انتظامی شیراز تقدیر شد

صدور حکم اعدام برای متهمان پرونده سرقت با سلاح سرد در بزرگراه صدر

فیلم سرقت خشن و مسلحانه از یک خانه :دزدان را شناسایی کنید

نظرات

  • بهلول

    تاریخ : ۲۵ - بهمن - ۱۴۰۱

    تو این کشور هر لحظه در حال دزدی هستند بعضی افراد! چه علنی وچه در خفا کدام مطالبه گر چکسی بداد مردم میرسه