نحوه حضور دانشجویان جدیدالورود در دانشگاه شیراز اعلام شد

به گزارش اول فارس، معاون آموزشی دانشگاه شیراز با اشاره تعداد واحدهای دانشجویان ورودی‌های جدید گفت: با توجه به اینکه پذیرفته شدگان کنکور سال ۹۹ با تاخیر از آبان ماه وارد دانشگاه می‌شوند تعداد واحد کمتری به آنان ارائه خواهد شد. علیرضا افشاری فر، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شیراز  با اشاره  تعداد واحدهای […]

به گزارش اول فارس، معاون آموزشی دانشگاه شیراز با اشاره تعداد واحدهای دانشجویان ورودی‌های جدید گفت: با توجه به اینکه پذیرفته شدگان کنکور سال ۹۹ با تاخیر از آبان ماه وارد دانشگاه می‌شوند تعداد واحد کمتری به آنان ارائه خواهد شد.

علیرضا افشاری فر، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شیراز  با اشاره  تعداد واحدهای دانشجویان ورودی‌های جدید گفت: با توجه به این پذیرفته شدگان کنکور سال ۹۹ با تاخیر از آبان ماه وارد دانشگاه می‌شوند تعداد واحد کمتری به دانشجویان ارائه می‌شود و سعی می‌کنیم با کلاس‌های جبرانی تا آخر ترم دروس آن‌ها به اتمام برسد.
افشاری فر در مورد استقبال دانشجویان ورودی جدید تصریح کرد: برنامه معارفه دانشگاه به صورت الکتریکی انجام خواهد شد دانشجویان با تک تک اساتید مربوطه و زمینه کاری آنان آشنا می‌شوند و اگر استان از لحاظ بیماری کرونا در وضعیت مناسب باشد دانشجویان به مدت یک یا دوهفته به منظور آشنایی بیشتر و رفع اشکال در دانشگاه حضور می‌یابند؛ و تمام این موارد منوط به مجوز ستاد ملی کرونا استان دارد.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شیراز در مورد طرح پایش سلامت اظهار کرد: تمام دانشجویان برای حضور در دانشگاه باید در طرح پایش سلامت شرکت کنند.
مطالب مرتبط

برنامه سخنرانی دکتر محمود صادقی در دانشگاه شیراز اعلام شد +جزئیات

اعتراض به عدم حضور روسای ستاد دو کاندیدا در مناظره دانشگاه شیراز (+ویدئو)

دعوت استاد تمام دانشگاه شیراز از جامعه علمی و دانشگاهی برای شرکت در سخنرانی دکتر پزشکیان در شیراز

نظرات