نحوه پرداخت وام ۳۰۰ میلیونی طرح «مهر ماندگار» بانک کشاورزی

نحوه پرداخت وام ۳۰۰ میلیونی طرح «مهر ماندگار» بانک کشاورزی

مشتریان بانک کشاورزی با افتتاح حساب قرض الحسنه در یکی از شعب این مجموعه، امکان درخواست وام ۳۰۰ میلیونی طرح «مهر ماندگار» را خواهند داشت. متقاضیان این تسهیلات باید بین سه تا هشت ماه میانگین حساب ایجاد کنند. به گزارش اول فارس،  افرادی که خواهان وام ۳۰۰ میلیونی بانک کشاورزی هستند باید ضامن رسمی داشته […]

مشتریان بانک کشاورزی با افتتاح حساب قرض الحسنه در یکی از شعب این مجموعه، امکان درخواست وام ۳۰۰ میلیونی طرح «مهر ماندگار» را خواهند داشت. متقاضیان این تسهیلات باید بین سه تا هشت ماه میانگین حساب ایجاد کنند.

به گزارش اول فارس،  افرادی که خواهان وام ۳۰۰ میلیونی بانک کشاورزی هستند باید ضامن رسمی داشته باشند. براساس ضوابط بانکی، وام گیرنده نبایدبدهی معوق یا چک برگشتی داشته باشند. نرخ سود این تسهیلات برحسب ضریب تسهیلات متفاوت است و حداکثر به ۱۴ درصد می‌رسد. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام ۱۲ ماه اعلام شده است.

با توجه به مبلغ وام، حداکثر سود و مدت زمان بازپرداخت، میزان اقساط ماهیانه، ۲۶ میلیون و ۹۳۶ هزار و ۱۳۵ تومان است. کل سود وام ۲۳ میلیون و ۲۳۳ هزار و ۶۲۳ تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن ۳۲۳ میلیون و ۳۰۸ هزار و ۶۲۴ تومان خواهد بود.

ساب سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت مهر ماندگار

  • دارندگان سپرده کوتاه مدت مهر ماندگار می توانند بر اساس مبلغ و مدت سرمایه گذاری، از تسهیلات کم بهره با نرخ های ۱۰، ۱۲ و ۱۴ درصد و بازپرداخت ۶ و ۱۲ ماهه استفاده کنند.
  • حداقل مدت سپرده گذاری برای دریافت تسهیلات در این طرح ۳ ماه است و مشتریان می توانند با سپرده گذاری در این طرح، تا ۳۲۵ درصد سرمایه خود را تسهیلات ارزان قیمت دریافت کنند.
  • حداقل مبلغ افتتاح حساب در این طرح، یک میلیون ریال است.

مطالب مرتبط

دریافت کدام وام موجب قطع یارانه می شود؟

شرایط دریافت وام ۳۰۰ میلیونی از بانک ایران زمین چگونه است؟

۹ هزار میلیارد تومان وام بانکی تامین اجتماعی کجا رفت؟

نظرات

  • روح اله

    تاریخ : ۱۷ - شهریور - ۱۴۰۱

    همه چیز واسه پول داراست لعنتبه این…


  • ابرام

    تاریخ : ۱۷ - شهریور - ۱۴۰۱

    مسخره است یسال پول خودت تو بانک بخوابه که طی یسال باز پرداخت بشه؟?این قانون ها رو از کاشان در میارن دقیقا. قرض الحسنه مهر هم معادل پول خودت بعد از ۸ ماه وام میده و پول خودت بلوکه میشه. یعنی ملت مغز یابو خورد باشن که بخوان حتی به این تسهیلات فکر کنن.