نوبت‌دهی واکسیناسیون برای افراد ۱۵ سال به بالا آغاز شد

نوبت‌دهی واکسیناسیون برای افراد ۱۵ سال به بالا آغاز شد

مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد هم‌اکنون متولدین ۱۳۸۵ و قبل از آن در سراسر کشور امکان ثبت‌نام و دریافت نوبت دارند. به گزارش اول فارس ،بنا بر اعلام سامانه واکسیناسیون نوبت‌دهی واکسیناسیون برای افراد ۱۵ سال به بالا آغاز شده است و از هم‌اکنون تمامی متولدین […]

مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد هم‌اکنون متولدین ۱۳۸۵ و قبل از آن در سراسر کشور امکان ثبت‌نام و دریافت نوبت دارند.

به گزارش اول فارس ،بنا بر اعلام سامانه واکسیناسیون نوبت‌دهی واکسیناسیون برای افراد ۱۵ سال به بالا آغاز شده است و از هم‌اکنون تمامی متولدین ۱۳۸۵ و قبل از آن در سراسر کشور می‌توانند از طریق سامانه salamat.gov.ir محل و زمان تزریق واکسن کرونا را انتخاب کنند.

به منظور زمان بندی و نوبت دهی تزریق واکسن کووید-۱۹ بر اساس سند ملی واکسیناسیون برای گروه‌های سنی اعلام شده لطفا از طریق این درگاه نسبت به ثبت نام و درج کد ملی، تاریخ تولد و شماره تلفن همراه خود اقدام فرمائید. سپس زمان و محل مراجعه برای دریافت واکسن را انتخاب کنید. نوبت تخصیص داده شده برای شما نمایش داده می‌شود و علاوه بر آن از طریق پیامک به تلفن همراه شما ارسال خواهد شد.

مطالب مرتبط

ساخت واکسن خوراکی برای جلوگیری از عفونت ادراری مکرر با طعم آناناس

نظر رئیس انستیتو پاستور درباره ورود سویه جدید کرونا به کشور : شایعه است

۶ باور اشتباه درباره واکسن آنفلوانزا

نظرات

  • محمود

    تاریخ : ۲ - مهر - ۱۴۰۰

    ثبت‌نام واکسیناسیون