هشدار جدی به راننده ها و مسافران که شرایط جاده‌ها برفی و کولاک است

هشدار جدی به راننده ها و مسافران که شرایط جاده‌ها برفی و کولاک است

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: با توجه به شرایط برف و کولاک مسافران از سفر‌های غیر ضروری پرهیز کرده و در صورت انجام از زنجیر چرخ استفاده کنند. به گزارش اول فارس، ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت: تردد روان در محورهای چالوس ، هراز و […]

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: با توجه به شرایط برف و کولاک مسافران از سفر‌های غیر ضروری پرهیز کرده و در صورت انجام از زنجیر چرخ استفاده کنند.
هشدار جدی به راننده ها و مسافران که بدون زنجیر چرخ وارد جاده‌ها نشوند

به گزارش اول فارس، ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت: تردد روان در محورهای چالوس ، هراز و فیروزکوه ، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت مسیر (رفت و برگشت) گزارش شده اما در حال حاضر در محورهای  چالوس، هراز و فیروزکوه دارای بارش برف و باران ، آزادراه قزوین – رشت دارای بارش باران و آزادراه تهران – شمال فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

به گفته وی  ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین – کرج – تهران محدوده کمال شهر ، حدفاصل حسین آباد تا مهرویلا و پل فردیس تا پل کلاک و   ترافیک سنگین در آزادراه کرج – قزوین محدوده مهرویلا،  آزادراه تهران – قم محدوده عوارضی تهران گزارش شده است.

او می گوید:  بارش برف و باران در برخی از محورهای استان های تهران، مازندران ، اردبیل، فارس ،خراسان رضوی، خراسان شمالی و گلستان و  بارش باران در برخی از محورهای استان های گیلان، خوزستان و کهکیلویه و بویر احمد را شاهد هستیم بنابراین مسافران از ترددهای غیر ضروری در این محورها پرهیز کرده و در صورت انجام حتما از زنجیر چرخ استفاده کنند.

مطالب مرتبط

تدابیر اسنپ برای اینکه ۸۱۲ هزار راننده اش برای مسافران کولر بزنند

این تخلفات رانندگان از نظر پلیس حادثه‌ساز محسوب می شوند

کشته و زخمی شدن ۵ عضو یک خانواده در شهرستان مهر به دلیل حادثه رانندگی+تصاویر

نظرات