هشدار وقوع بارندگی تابستانی در شیراز و استان فارس از ظهر جمعه ۱۲ مرداد

هشدار وقوع بارندگی تابستانی در شیراز و استان فارس از ظهر جمعه ۱۲ مرداد

هواشناسی استان فارس نسبت به بارش های تابستانه  و جاری شدن روان آب همراه با رعد و برق و وزش باد هشدار داد

به گزارش اول فارس ،  مدیر کل هواشناسی استان فارس با اعلام وضعیت سطح زرد نسبت به بارش های تابستانه  و جاری شدن روان آب همراه با رعد و برق و وزش باد هشدار داد و گفت:این پدیده های جوی از ظهر جمعه ۱۲ مرداد ماه آغاز می شوند و تا دوشنبه پانزدهم همین ماه در شیراز و  استان ادامه دارند..

مسعود حقیقت، پنجشنبه با اعلام این خبر افزود:‌ این سامانه جدید بارش تابستانه در استان فارس برای جمعه ۱۲ مردادماه به ویِژه مناطق شرقی و جنوبی در شهر ستان های داراب، زرین دشت، نی ریز، استهبان، لارستان، جویم، فسا، جهرم و شیراز پیش بینی شده است.

وی اضافه کرد: همچنین برای شنبه ۱۳ مرداد ماه این سامانه در مناطق شمالی و شهرستان آباده و شرق استان به ویژه جنوب شرق فعال است و برای یکشنبه و دوشنبه ( ۱۴ و ۱۵ مرداد) در مناطق شرق،‌جنوب شرق، شهرستان های نی ریز و داراب و مناطق شمال پیش بینی شده است.

علت خارش لثه چیست؟ + راه درمان و پیشگیری از آن

‌مدیر کل هواشناسی فارس بیان کرد: اثر مخاطره همچون جاری شدن روان آب و برخورد صاعقه وجود دارد برای همین هم پرهیز از نشستن در بستر مسیل ها و رودخانه ها ( حتی رودخانه های کم آب و خشک )‌، عدم پارک خودرو در حاشیه درختان کهن سال،‌ پرهیز ازدره نوردی و عدم حضور در ارتفاعات و آن هم در ساعت های بعداز ظهر توصیه می شود

مطالب مرتبط

هواشناسی ایران : هشدار فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری‌های موسمی در ۱۲ استان

تداوم فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری‌های موسمی در ۱۲ استان

آغاز بارش‌های موسمی و رعد و برق در برخی از نقاط جنوبی استان فارس

نظرات