هفته فرهنگی شهر صدرا آغاز شد

 مدیر عامل شهر جدید صدرا صبح شنبه در مراسم آغاز هفته فرهنگی صدرا، گفت: موضوع شهر و مدیریت شهری به غیر از مسئله مهندسی، موضوع فرهنگ است که در صدرا کمتر مورد توجه بود. به گزارش اول فارس ،خلیل حاجی پور ادامه داد: رویدادهای فرهنگی شخصیت یک شهر را شکل می دهد که ما در […]

 مدیر عامل شهر جدید صدرا صبح شنبه در مراسم آغاز هفته فرهنگی صدرا، گفت: موضوع شهر و مدیریت شهری به غیر از مسئله مهندسی، موضوع فرهنگ است که در صدرا کمتر مورد توجه بود.

به گزارش اول فارس ،خلیل حاجی پور ادامه داد: رویدادهای فرهنگی شخصیت یک شهر را شکل می دهد که ما در شهر صدرا این مهم را مد نظر قرار داده ایم که موجب مشارکت های مردمی شود.

وی افزود: در راستای این کار سال گذشته مسابقه ملی معماری برگزار شد و طرح جامع هویت بخشی شهر صدرا را با دانشگاه هماهنگ کردیم.

مدیرعامل شرکت عمران شهر صدرا یادآور شد: شهر صدرا موزائیکی از قومیت های مختلف است که ارائه برنامه های فرهنگی در آن بسیار مهم است.

حاجی پور تصریح کرد: ارتقای سطح آگاهی جامعه و مطالبه در خصوص سطح فضای شهری و ترویج نگاه کیفی به طرح های اجرایی از اهداف برگزاری جشنواره فیلم و عکس شهروندان شهرهای جدید بود.

وی ادامه داد: ۹۰ آثر از نقاشان معاصر کشور نیز به نمایش گذاشته می شود ضمن اینکه شهرهای دیگر نیز درخواست این میزبانی را داشتند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید صدرا یادآور شد: این جشنواره و رویدادهای آن زمینه ساز رویدادهای فرهنگی و اجتماعی است که به روح و روان شهر توجه می شود.

حاجی پور تاکید کرد: به زودی هتل پنج ستاره در صدرا نیز افتتاح خواهد شد که فرصتی برای توسعه گردشگری در این شهر جدید است.

مطالب مرتبط

پای یک زن در میان باند سه نفره زورگیری و قمه کشی تیبا سوار صدرا

اسامی کاندیداهای انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر صدرا ۱۴۰۰

تاکید نماینده شیراز و زرقان بر لزوم تسریع در استقرار مجتمع ادارات در شهر صدرا

نظرات