بهرام رادان ازدواج کرد/همسر بهرام رادان کیست؟ +فیلم

بهرام رادان ازدواج کرد/همسر بهرام رادان کیست؟ +فیلم

روز سیزدهم فروردین ماه بهرام رادان با انتشار یک ویدئو کوتاه در طبیعت در کنار یک خانم، شایعه مربوط به ازدواج خود را تایید کرد. همسر رادان، مینا مختاری، طراح لباس و صاحب مزون میمو، است. این خانم تولیدات خود در حوزه پوشاک را در دو گالری بلنتین و شوروم ابریشم، در تهران، هم عرضه […]

روز سیزدهم فروردین ماه بهرام رادان با انتشار یک ویدئو کوتاه در طبیعت در کنار یک خانم، شایعه مربوط به ازدواج خود را تایید کرد. همسر رادان، مینا مختاری، طراح لباس و صاحب مزون میمو، است.

این خانم تولیدات خود در حوزه پوشاک را در دو گالری بلنتین و شوروم ابریشم، در تهران، هم عرضه می‌کند. اکنون این چهره مد و فشن ایران خبر ازدواج خود را با بهرام رادان علنی کرده است.

از شایعه تا واقعیت!

تاکنون اطلاعات شخصی از زندگی مختاری منتشر نشده است. اما طبق اخبار قبلی، اولین بار شایعه ازدواج مختاری و رادان در سال ۱۳۹۸ رسانه‌ای شد. در آن زمان این دو چهره مسافرت‌های زیادی کنار هم داشتند و چندین بار کنار هم دیده شدند. اما خبر رسمی ازدواج و روابط این دو هنوز علنی نشده بود.

همزمان با روز سیزدهم فروردین ماه و رسم هر ساله «دروغ سیزده»، برخی این خبر را شایعه دانستند. اما انتشار پست مشترک و تبریک‌های فراوان بازیگران سرشناس نشان دهنده واقعی بودن این خبر است.

مختصری از فعالیت هنری بهرام رادان

بهرام رادان، متولد هشتم اردیبهشت ماه ۱۳۵۸، از بازیگران معروف سینما محسوب می‌شود. رادان اخیرا در عرصه تهیه کنندگی و کارگردانی هم فعالیت‌هایی داشته است.

وی مدرک دارای مدیریت بازرگانی از دانشگاه آزاد اسلامی است. آغاز فعالیت رادان در عرصه بازیگری به ۲۲ سال پیش باز می‌گردد. اولین فعالیت رسمی او در عرصه بازیگری مربوط به فیلم «شور عشق» بود. بعد از این فیلم، چهره وی در عرصه بازیگری شناخته شد. بهرام رادان سال ۱۳۸۲ به اوج کاری خود رسید و بابت بازی در فیلم «شمعی در باد» سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد آن جشنواره فجر آن سال را دریافت کرد.

سیر موفقیت‌های رادان ادامه پیدا کرد و وی در فاصله زمانی کمی، یعنی سال ۱۳۸۵، برای دومین بار به خاطر بازی در فیلم «سنتوری» سیمرغ دوم را هم به دست آورد. از دیگر آثار رادان می‌توان به گاوخونی، رز زرد، کنعان، پل چوبی، آتش بس و چهار راه استانبول اشاره کرد. وی اخیرا تهیه کنندگی فیلم علف زار را برعهده داشت که در جشنواره فجر حضور پیدا کرد و برنده چند جایزه شد.

تعداد فالوورهای مینا مختاری و بهرام رادان

بعد از انتشار خبر ازدواج مینا مختاری با بهرام رادان، تعداد فالوورهای مختاری افزایش چشم گیری پیدا کرد. همچنین در حال حاضر ۳۲۸ هزار نفر صفحه مختاری را دنبال می‌کنند. در صفحه اینستاگرام مینا مختاری ۲۲۸ پست وجود دارد.

بهرام رادان هم در حال حاضر ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار فالوور دارد. رادان تاکنون هزار و ۴۵۲ پست در صفحه خود منتشر کرده است.

مطالب مرتبط

(ویدئو) طرز تهیه خورشت کنگر به سبک همسر بهرام رادان/ مینا مختاری چه میپزه !

قاب های دیده نشده از عروسی مجلل بهرام رادان

بهرام رادان : گفتند ممنوع‌الخروج هستی !

نظرات

  • اسماعیل

    تاریخ : ۳ - اردیبهشت - ۱۴۰۱

    چه زنه بدچهره ونچسبی اینهمه عمل زیبایی انجام داده و آرایش وگریم بازم تحفه ای نیست