مدیرعامل شرکت زامیاد گفت: از ابتدای مردادماه سال جاری، تولید وانت زامیاد (نیسان) اکستند در شرکت زامیاد آغاز میشود.
به گزارش اول فارس از سایپانیوز؛ آقای سید محسن مرتضوی با بیان اینکه شرکت زامیاد به منظور مشتریمداری، ارتقاء ایمنی و رفاه رانندگان، اقدام به طراحی و تولید وانت زامیاد (نیسان) جدید با نام اکستند کرده است، گفت: به منظور بهبود شرایط نشستن راننده و افزایش ایمنی خودرو یاد شده، طول کابین این محصول ۱۶ سانتیمتر افزایش پیدا کرده که این افزایش فضا، باعث استفاده از صندلیهای مجزا برای راننده و سرنشین با قابلیت تنظیم موقعیت صندلی و زاویه پشتی آن شده است؛ این امر توانسته میدان دید راننده و تسلط بر غربیلک فرمان را بهبود ببخشد. در راستای تحقق افزایش فضای کابین، قالبهای بدنه این محصول، بازطراحی و نوسازی شده و همچنین تزئینات داخلی اتاق، کاملاً تغییر یافته است.
مدیرعامل شرکت زامیاد در مورد دیگر مزایای این محصول نسبت به وانت زامیاد معمولی که از ابتدای مردادماه سال جاری تولید آن آغاز خواهد شد، افزود: با توجه به تفکیک صندلیهای راننده و سرنشین، از فضای بین دو صندلی برای جانمایی کنسول استفاده شده است که این امر علاوه بر پرکردن فضای بین دو صندلی و زیبایی کابین، فضای کاربردی مناسبی را در اختیار راننده قرار میدهد. همچنین با توجه به پوشش فومی دَر کنسول، در صورت استفاده راننده از فضای کابین برای استراحت، یکپارچگی صندلیها مشابه طرح قدیم نیسان (صندلی نیمکتی) فراهم میشود.
وی ادامه داد: با آستر شدن بدنه و اتاق بار اکستند، مقاومت رنگ بدنه در مقابل خوردگی و ضربه افزایش قابل ملاحظهای پیدا میکند. ضمن اینکه ثابتکنندههای خط مونتاژ این محصول، نوسازی شده است که سبب کنترل دقیقتر فواصل و همسطحی قطعات و همچنین موجب بهبود توازن دَرها، تغییر طرح نوار آببندی دور دَرها و در نهایت جلوگیری از نفوذ آب میشود.
مرتضوی خاطرنشان کرد: وانت نیسان اکستند تولیدشده میتواند مبنای تغییر طرحهای آتی از جمله تغییر چراغهای جلو، جلو پنجره، سپر و … باشد.
گفتنی است، طراحی و تولید تزئینات داخلی محصول وانت زامیاد (نیسان) جدید، شامل پوشش سقف، پوشش دیواره پشتی، کاور ستونها، کاور زیر داشبورد، کفپوش و کاور دسته دنده است، ضمن اینکه در تولید تزئینات داخلی از مواد منطبق با استانداردهای روز، بهویژه استانداردهای ایمنی مربوط به مقاومت در برابر UV و عدم انتشار شعله استفاده شده است.
مسعود
تاریخ : ۱۱ - شهریور - ۱۴۰۲
نیسان وانت یک خودرو کاربردی در همه فعالیت های اقتصادی است لازم است طرحی مناسب این کاربریها داشته باشد در حال حاضر بدلیل نبودن کالای جایگزین مردم مجبور به استفاده از این وسیله هستند
ناشناس
تاریخ : ۱۱ - شهریور - ۱۴۰۲
نیسان وانت یک خودرو کاربردی در همه فعالیت های اقتصادی است لازم است طرحی مناسب این کاربریها داشته باشد در حال حاضر بدلیل نبودن کالای جایگزین مردم مجبور به استفاده از این وسیله هستند
راننده نیسان قدیمی
تاریخ : ۲۳ - تیر - ۱۴۰۲
س.فکری بحال جای خواب کابین جلو بکنین. و گیربکس هم کمک دار باشد هیچی دیگه نمیخواد
ناشناس
تاریخ : ۲۲ - تیر - ۱۴۰۲
از مدل ۸۹به پایین خوبه مابقیه هیچی نیست هر روز یک چیزیو خراب می کنه بدر نمیخوره خدایش برای نمونه یک بار مسئولین پشت فرمان نیسان نشتن
………….
مجتبی مینابی
تاریخ : ۲۲ - تیر - ۱۴۰۲
نیسان ساختن فقط برای شوطی گازایل
وقتی که نعشع کنی هیچ دردی سراغت نمیاد
بنده خدا
تاریخ : ۲۲ - تیر - ۱۴۰۲
هرچی برای خود میپسندی برای دیگران هم بپسند….یه سوال از این دو خودرو ساز دارم ……بینی بین الله خودتون همچین ماشین هایی رو به خانواده خودتون عرضه میکونید که سوار بشن……؟یکبار صداقت یک عمر زندگی با شرافت ….وقتی قلب خراب باشه هیچ کاریش نمیشه کرد.
ناشناس
تاریخ : ۲۱ - تیر - ۱۴۰۲
فقط نیسان آبی
علی
تاریخ : ۲۱ - تیر - ۱۴۰۲
مرده شور ببره چراغاش که همه را کور کرده اشغال
حسین
تاریخ : ۲۱ - تیر - ۱۴۰۲
باسلام درخصوص گلگیرعقب هم غیراستاندارده یکخورده پایینه درزمان بارپنچرکنی پدرآدم درمیادتالاستیک عوض کنی قدرت موتور نسبتن ضعیفی داره
علی
تاریخ : ۲۱ - تیر - ۱۴۰۲
بعد از ۶۰سال هنوز شیشه بالابر برقی. نداره ایمنی که صفره
علی
تاریخ : ۲۱ - تیر - ۱۴۰۲
بعد از ۶۰سال هنوز شیشه بالابر برقی. نداره چقدر هم مشتری مدار هستید شما
ایرانی
تاریخ : ۲۱ - تیر - ۱۴۰۲
آشغالی جدید از دو کارخونه آشغال سازی
آپشناش شیشه برقی قرمون دارای سپر جلو و سپر عقب??
موسوی
تاریخ : ۲۱ - تیر - ۱۴۰۲
قیمت نیسان اکستند چقدر است
شکاری
تاریخ : ۲۱ - تیر - ۱۴۰۲
سلام بی زحمت فقط در فکری به حال صندلی این ماشین کنین هممون دیسک کمر گرفتیم
ناشناس
تاریخ : ۲۱ - تیر - ۱۴۰۲
سلام بی زحمت فقط در فکری به حال صندلی این ماشین کنین هممون دیسک کمر گرفتیم