واکنش سحر تاجبخش به درست از آب در نیامدن پیش بینی های هواشناسی

واکنش سحر تاجبخش به درست از آب در نیامدن پیش بینی های هواشناسی

رئیس سازمان هواشناسی کشور گفت: بعضی ها نگاهشان درباره پیش بینی های هواشناسی ایده آل گرایانه است اما طبیعتاً وقتی دانش این موضوع را داشته باشند می دانند که احتمال ایده آل پیش بینی کردن تقریبا صفر است و نمی توان نسبت به آینده یک حرف قطعی زد. تسنیم: سحر تاج بخش اظهار کرد : […]


رئیس سازمان هواشناسی کشور گفت: بعضی ها نگاهشان درباره پیش بینی های هواشناسی ایده آل گرایانه است اما طبیعتاً وقتی دانش این موضوع را داشته باشند می دانند که احتمال ایده آل پیش بینی کردن تقریبا صفر است و نمی توان نسبت به آینده یک حرف قطعی زد.
تسنیم: سحر تاج بخش اظهار کرد : بسیاری از بازخوردهایی که از وضعیت پیش بینی ها و عملکرد سازمان هواشناسی در مسئولین و مردم می ببینیم، بازخوردهای مثبتی نسبت به گذشته هستند.

وی افزود: بازخوردهای جامعه نسبت به پیش بینی های سازمان هواشناسی حداقل در سال های اخیر خیلی بهتر شده است، هم نحوه پیش بینی ها و هم اطلاعاتی که به کاربران ارائه می شود خیلی بهتر شده است.

وی بیان کرد: امروز هشدارهای سازمان هواشناسی کشور مفهومی تر شده و مردم اطلاعات این هشدارها را درک کرده و از آنها بهره می برند.

تولید “برنج گوشت گاو ” توسط پژوهشگران دانشگاه یونسی کره جنوبی

۲ فیلم از کاخ اردشیر پاپکان قبل و بعد از ویرانی که باید ببینید/اردشیر بابکان رابهتر بشناسید

مطالب مرتبط

نظر متفاوت رئیس مرکز ملی پیش بینی هواشناسی درباره رکورد دمایی و تعطیلی تهران

گرمای هوا تا اواسط هفته آینده ادامه دارد

هشدار هواشناسی به مردم : شنبه و یک‌شنبه هفته آینده خطر جدی است

نظرات

  • mehdi

    تاریخ : ۲۷ - بهمن - ۱۴۰۲

    اگه سال دیگه بارش باران به همین شکل باشه باید جنگ آب هم داشته باشیم آب خوردنم با زور گیر میاد کشاورزی که دیگه کنسله


  • م ل ک

    تاریخ : ۲۷ - بهمن - ۱۴۰۲

    هر چی گفته هواشناسی تا الان درست نبوده .همه چیمون قدیمیه انگار تو عصر حجر زندگی می کنیم.


  • ناشناس

    تاریخ : ۲۷ - بهمن - ۱۴۰۲

    کمی فکر وتامل وبفکر مردم ایران باشید بعضی نان همینچیزا میخودن وپشت اسلام قایم شدن لحظه ای تفکر وبه عقب برگشتن وفکر کردن ضرری نداره


  • لیلی

    تاریخ : ۲۷ - بهمن - ۱۴۰۲

    چرا چرت میگی والا اینو خورزوخانم میتونه پیشبینی کنه از تابستون تا حالا منتظر بارشیم تو یزد.چی بود میگفتین همه جا رو اب بر میداره


  • حافظ

    تاریخ : ۲۷ - بهمن - ۱۴۰۲

    وقتی از تکنولوژی روز دنیا عقب باشی ومتخصصان هم خونه نشین این وضعیت امثال ایشون فقط شعار می دهند و مسوولیت هم قبول نمی کنند وخود را هم موظف به جوابگوی نمی بینند وطلبکارانه هم صحبت می کنند


  • اهوازی

    تاریخ : ۲۷ - بهمن - ۱۴۰۲

    چه استفاده ای کردیم از این هواشناسیتون.فقط بما خسارت وزرر کردیم.ازسر شما رفتم کلی گندم دیم کاشتیم ودارو ندارمو دادیم اخرش هم هیچی نبارانی امد ونه ال نینو نمیدم چی.


  • امیر

    تاریخ : ۲۷ - بهمن - ۱۴۰۲

    خدا راشکر که این خانم اینقدر پررو تشریف دارن که سنگ قزوین پیش ایشون کم میاره. الان بیش از ده بار اطلاعات و پیش بینی غلط به مردم داده که فلان تاریخ بارندگی هس ولی خبری نشده. لااقل استان فارس که اینجوری بوده.