وعده شهرداری برای رفع آبگرفتگی مناطق کشن، اقایی، کلاهدوز و زیر گذر باهنر شمالی شیراز

وعده شهرداری برای رفع آبگرفتگی مناطق کشن، اقایی، کلاهدوز و زیر گذر باهنر شمالی شیراز

شهردار منطقه چهار شیراز از اجرای طرح هدایت و جمع آوری آب های سطحی در محلات بزرگ این منطقه خبر داد.

به گزارش اول فارس، حسام الدین اسدزاده یکی از مسائل و مشکلات در مناطق مختلف شیراز را رهاسازی آبها در معابر عنوان کرد و اظهار داشت: در این راستا طرح جمع آوری  آبهای سطحی در دست اقدام است.

وی گفت: این طرح در دو مرحله با اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد تومان در محلات منطقه چهار از جمله مطهری-کمربندی به منظور هدایت آبهای بالادست کشن، خیابان شهید اقایی، فلاحی و کلاهدوز اجرایی شده است.

شهردار منطقه چهار شیراز طول اجرای طرح جمع آوری آبهای سطحی را به متراژ ۵.۲ کیلومتر عنوان کرد و افزود: این طرح در قالب دو قرار داد فاز یک و فاز دو با سایز لوله بتنی ۱۸۰۰ توسط واحد عمران این منطقه فعال شده، که فاز یک ان از ابتدای خیابان هویزه در منطقه ۹ آغاز و عرض کمربندی را عبور و در خیابان فرزدقی ادامه یافته در ابتدای خیابان امیرکبیر پایان می یابد.

اسد زاده تصریح کرد: فاز دوم این طرح نیز از خیابان امیرکبیر کبیر آغاز و وارد خیابان آقایی خواهد شد و در نهایت آب منطقه کشن را جمع می کند که  است که امیدواریم، این خط کمکی اصلی در کمترین زمان ممکن تکمیل و در اختیار شهروندان قرار گیرد.

وی افزود: یکی از مشکلات این منطقه در موضوع آبگرفتگی است که با اجرای این خط مشکل آبگرفتگی، مناطق کشن، اقایی، کلاهدوز و قسمت قابل توجهی از زیرگذرگاه ها از جمله زیر گذر باهنر شمالی برطرف می شود تا دیگر در روزهای بارانی به ویژه فصل پاییز و زمستان کمتر نگران آبگرفتگی باشیم.

مطالب مرتبط

ترفندی جدید برای پول دار شدن در خیابان های پرتردد شیراز

عمانی‌ها سالی چند خانه در آشفته‌ بازار شیراز می خرند؟

قتل زن و دختر ۹ ساله اش توسط مرد۴۱ ساله در یکی از محله های شهر شیراز

نظرات