ویژگی های درونی شخصیتتان را با توجه به کف دست خود کشف کنید

ویژگی های درونی شخصیتتان را با توجه به کف دست خود کشف کنید

ایا می دانستید که برای شناخت هرچه بهتر شخصیت خود می توانید از فرم کف دست خود کمک بگیرید؟روی کف دست همه ی ما یک سری خطوط و اشکالی قرار دارد که هر کدام دارای معانی خاصی می باشند و می توانند اطلاعاتی را درمورد شخصیتمان به ما بدهند. به کف دست خود نگاه کنید […]

ایا می دانستید که برای شناخت هرچه بهتر شخصیت خود می توانید از فرم کف دست خود کمک بگیرید؟روی کف دست همه ی ما یک سری خطوط و اشکالی قرار دارد که هر کدام دارای معانی خاصی می باشند و می توانند اطلاعاتی را درمورد شخصیتمان به ما بدهند.

به کف دست خود نگاه کنید و بگویید که شبیه به کدام یک از دست ها در تصویر است؟سپس تفسیر آن را در ادامه این مطلب مطالعه کنید.

شخصیت شناسی از روی کف دست

۱-شکل کف دست شما مستطیل است

شما دارای قدرت تخیل بسیار زیادی هستید و احتمالا خواب های بسیار زیادی تا کنون دیده اید شما دارای فکر پویا و خلاقی هستید و بهتر است اندیشه هایتان را هر روز بر روی کاغذ یادداشت کنید و شاید حتی بتوانید شعر یا داستان کوتاهی بنویسید.

برخورد شما با دیگران بسیار گرم و صمیمانه است و فردی بسیار حساس هستید و گاهی ممکن است در برخورد با مسائل بسیار احساساتی شوید ، شما همواره خواهان آرامش در زندگی خود هستید و از بحث و جدل به شدت بیزارید. شما همواره شما از گذراندن وقت در تنهایی بسیار لذت میبرید اما در عین حال به اطرافیان بویژه خانواده تان بسیار علاقه مندید و در کل فردی مهربان میباشید ، شما فردی هستید با روحیه ای رمانتیک و در عین حال بسیار هنرمند و خلاق میباشید.

۲-شکل کف دست شما مدور و گرد است

چنین افرادی اجتماعی و خوش‌صحبت هستند، هیچ لحن خشنی ندارند و امور را بـه وسیله صحبت کردن درباره آنها تحت کنترل خود درمی‌آورند. ارتباطات اولین اولویت انها در زندگی است. مطمئن باشید اگر وظیفه‌ای بـه انها محول شود، آنقدر درباره آن صحبت می‌کنند تا هماهنگی لازم ایجاد شود.

این را هم بدانید که دایره یکی از کامل‌ترین اشکال هندسی است و افرادی که این شکل را انتخاب میکنند میل بـه کمال‌طلبی هم در آنها دیده می‌شود. بیشتر دوستداران این شکل هندسی افرادی برونگرا هستند و در موقعیت‌هـای مختلف سعی میکنند خودشان را فعال و پرانرژی نشان دهند. بهتر است بـه انها اجازه دهید خودشان را نشان دهند و فرصت صحبت کردن را در اختیارشان قرار دهید.

۳-شکل کف دست شما مثلثی است

اگر کف دست شما به شکل مثلث است پس شما فردی نا ارام هستید ، شما همواره دوست دارید کارهای ماجراجویانه انجام دهید.مانند : صعود به کوهستان ، قایق سواری در رودخانه و …شما دوست ندارید زیاد در خانه بمانید و مایلید تمام ناشناخته ها را کشف نمائید و همیشه پرکار و پر انرژی هستید ، شما عاشق آزادی هستید و دوست ندارید دیگران به شما امر و نهی کنند ، دوست دارید در همه کارها نفر اول باشید و دیگران همیشه نقش رهبری را به شما بدهند.

۴-شکل کف دست شما مربع است

اصولگرایی مشخصه بارز این افراد است. انها نیز نظم و ترتیب را دوست دارند ولی آن را بیشتر از طریق سازماندهی‌هـای دقیق اجرا می‌کنند. بـه طور مثال ممکن است برای انجام کارها جدول زمان‌بندی درست کنند و بدانند در هر ساعت از روز قرار است چه کاری را دقیقا انجام دهند.

این امر سبب میشود که راه‌هـای مناسبی را انتخاب و همه ی ی قواعد و مقررات را بررسی کنند. اگر وظیفه‌ای را بـه این اشخاص محول ‌کنید، ابتدا آن را بـه خوبی سازماندهی می‌کنند تا اطمینان یابند که بـه‌طور اصولی اجرا خواهد شد. نکته مهم اینجاست که گاهی گروهی از این افراد برای ایجاد نظم و ترتیب بیشتر از والد درون‌شان کمک می گیرند

و مدام بـه دیگران دستور میدهند. این کار ممکن است با ناراحتی اطرافیان همراه شود و محبوبیت عاشقان نظم و ترتیب را کم کند. از این رو بهتر است با رفتاری بالغانه چنین درخواستی را از اطرافیان داشته باشید و مدام امر و نهی نکنید.

مطالب مرتبط

با انتخاب یک در میزان وفاداری شخصیت خود را بسنجید

اگر می‌خواهید بدانید فردی متواضع هستید یا مغرور بگویید که در نگاه اول چه می بینید؟

تست شخصیت صبر و تحمل: هفت ثانیه به تصویر زیر نگاه کنید و بگویید چه چیزی را در نگاه اول می‌بینید؟

نظرات