پاسخ آبفا به اُفت فشار و قطع چندین روزه آب در برخی مناطق شهرستان شیراز

پاسخ آبفا به اُفت فشار و قطع چندین روزه آب در برخی مناطق شهرستان شیراز

مدیرعامل شرکت آبفا شیراز گفت: مشکل اُفت فشار و یا بعضا قطعی آب در برخی مناطق شهرستان شیراز به جهت نصب یک سازه و ایجاد یک زیرساخت ضروری بود و تا چند ساعت آتی به روال عادی باز می‌گردد. به گزارش اول فارس از شیراز، طی سه چهار روز گذشته اُفت فشار و یا قطعی […]

مدیرعامل شرکت آبفا شیراز گفت: مشکل اُفت فشار و یا بعضا قطعی آب در برخی مناطق شهرستان شیراز به جهت نصب یک سازه و ایجاد یک زیرساخت ضروری بود و تا چند ساعت آتی به روال عادی باز می‌گردد.

به گزارش اول فارس از شیراز، طی سه چهار روز گذشته اُفت فشار و یا قطعی موقت آب در برخی نقاط شهرستان شیراز شهروندان را با مشکلاتی مواجه کرد.گرچه روابط عمومی شرکت آبفا شیراز طی اعلامیه‌ای این افت فشار را اطلاع‌رسانی کرده بود اما مشکل آب فراتر از نقاطی بود که در اطلاعیه عنوان شده بود و همچنین علاوه بر افت فشار در برخی نقاط نیز با قطعی مواجه بودیم.

در این اطلاعیه عنوان شده بود که از ۲۰ اسفند به مدت ۷۲ ساعت(سه روز) جریان اب با مشکل مواجه است در حالی که امروز ۲۴ اسفند همچنان این قطعی‌ها ادامه دارد.موضوع را از مدیرعامل شرکت آبفا شیراز پیگیری کردیم.بهمن بهروزی اظهار داشت: این اتفاق برنامه ریزی شده توسط شرکت اب منطقه‌ای فارس به جهت نصب سه تانک ضربه گیر در مخزن پمپاژ سد درودزن بود.

وی با بیان اینکه این اقدام یک اوورهال و زیرسازی بود و ناگزیر به انجام ان بودیم تا در تابستان به مشکل برخورد نکنیم، گفت: ما مجبور به اجرای این عملیات بودیم و اعلام ۷۲ ساعت قطعی را دادیم اما با توجه به اینکه ذخایر ما طی سه روز به طور کامل خالی شد در برخی نقاط همچون شهرک‌های اطراف کمربندی به مشکل برخورد کردیم.

بهروزی افزود: در این چند روز از منابع جایگزین هرچه داشتیم وارد مدار کردیم و با توجه به اینکه ایام نزدیک به عید میزان مصرف بالاتر است کمی در شهرک فرهنگیان، میانرود و شهرک‌های اطراف کمربندی با مشکل مواجه شدیم.

عضو کانال ما در تلگرام شوید

مدیرعامل آبفا شیراز اظهار داشت: ۵۰ درصد کار انجام شده و ذخایز ما در حال پر شدن است و تا چند ساعت دیگر مشکل برطرف می‌شود اما روز شنبه نیز بخش دیگری از کار انجام خواهد شد اما کار در شب انجام می شود که مشکل کمتری متوجه مردم باشد.منبع:فارس

مطالب مرتبط

اعلام محدودیت های «تکراری» استانداری برای سیل اتباع افغانستانی در استان فارس(+ویدئو)

اطلاعیه محدودیت ترافیکی یکماهه در مسیر غرب به شرق بلوار چمران شیراز

مرگ ۵ نفر بر اثر بیماری هاری در شیراز

نظرات