پلمپ ۲ آرایشگاه زنانه به جُرم دخالت در امور پزشکی و تهدید بهداشت عمومی

پلمپ ۲ آرایشگاه زنانه به جُرم دخالت در امور پزشکی و تهدید بهداشت عمومی

دخالت در امور پزشکی، دو آرایشگاه زنانه را در شهرستان نی ریز تعطیل کرد. به گزارش اول فارس، مسوول واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان نی ریز کفت: بر اساس شکایت های ثبت شده در سامانه ۱۹۰ رسیدگی به شکایات مردمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و گزارش کارشناسان بهداشت محیط شبکه بهداشت […]

دخالت در امور پزشکی، دو آرایشگاه زنانه را در شهرستان نی ریز تعطیل کرد.

به گزارش اول فارس، مسوول واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان نی ریز کفت: بر اساس شکایت های ثبت شده در سامانه ۱۹۰ رسیدگی به شکایات مردمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و گزارش کارشناسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان نی ریز، دو آرایشگاه متخلف در این شهرستان نی ریز به دلیل دخالت در امور پزشکی و تهدید علیه بهداشت عمومی با دستور دادستان شهرستان نی ریز، تعطیل شد.

رحیمی با تاکید بر اینکه آرایشگران، تنها مجاز به فعالیت در حوزه شغلی خود هستند، اضافه کرد: استفاده از دستگاه هایی مانند حلزون تراپی، مزوتراپی، هیدروفیشیال، هیدرو درمی، تاتو، لیزر، پیرسینگ، هایفو، میکرونیدلینگ و تزریق ژل و بوتاکس در آرایشگاه ها، ممنوع است.

او افزود: انجام اینگونه فعالیت ها از سوی آرایشگران ضمن اینکه می تواند صدمات جبران ناپذیری برای مراجعان به همراه داشته باشد، دخالت در امور پزشکی محسوب و با متخلفان بر اساس قانون برخورد می شود.

مسئول واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان نی ریز ادامه داد: در همین راستا و با تلاش کارشناسان سلامت محیط، این دو آرایشگاه زنانه به دلیل فعالیت غیرمجاز و دخالت در امور پزشکی، تعطیل و پرونده متخلفان به مراجع قضایی ارجاع شده است.

رحیمی از شهروندان خواست در صورت مشاهده تخلف های بهداشتی در شهرستان نی ریز، موضوع را در تماس با سامانه تلفنی ۱۹۰ رسیدگی به شکایات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اطلاع رسانی کنند.

نظر بدهید

مطالب مرتبط

پلمب یک آرایشگاه زنانه بدلیل ارائه خدمات لیزر در استان فارس

کشته شدن یک مرد بر اثر تیراندازی در آرایشگاه زنانه در شیراز

تعطیلی ۶ مرکز زیبایی و کشف ۱۳ دستگاه لیزر در شیراز که پزشک هم نداشتند

نظرات